۱۷:۳۸ - پنجشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳

رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر:

مشارکت حداکثری در انتخابات، مهمترین رکن تولید قدرت و امنیت است

رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر گفت: مهمترین رکن برای تولید قدرت و امنیت کشور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

بهرام عمویی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شاهین پرس»؛ ضمن تبریک عید سعید غدیر و دهه ولایت و امامت، با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری  اظهار کرد: پس از شهادت خادم جمهور، شهید رئیسی در آستانه حضوری پرشور در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داریم، هشتم تیرماه مردم ایران بار دیگر با حضور گسترده و حماسی در پای صندوق‌های رأی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر انتخابات را عرصه تبلور حضور ملت ایران دانست و افزود: مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم، نقطه امیدی در دستیابی به قله‌های پیشرفت و آبادانی است.

وی خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت پرشور ملت ایران می‌تواند ضمن خنثی‌کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان، افزایش همبستگی اجتماعی و تقویت وحدت ملی را به همراه داشته باشد.

عمویی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ضامن افزایش امنیت ملی برشمرد و خاطرنشان کرد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عامل افزایش قدرت ملی است.

وی افزود: شرکت در انتخابات همان‌گونه که برای کشور و نظام یک قدرت برای نشان‌دادن اقتدار است، برای دشمنان نیز فرصتی برای توطئه به شمار می‌رود؛ اما بی شک حضور پرشور مردم شریف ایران اسلامی در این انتخابات بار دیگر تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی و برگ زرین دیگری در کارنامه این نظام اسلامی به ثبت می‌رساند.

رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر با دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات روز جمعه هشتم تیرماه ابراز کرد: از همه ملت ایران اسلامی به‌ویژه مردم متدین و انقلابی شاهین‌شهر، دعوت می‌کنم تا با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی هشتم تیرماه فردی اصلح، کارآمد، توانمند و جهادی برای آینده ایران قوی انتخاب کنند، امید آنکه خدای متعال ملّت شایسته ایران را در انجام این تکلیف شرعی و تحقّق هدفی عالی یاری فرماید.

انتهای خبر/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.