۱۵:۱۵ - شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون فنی عمرانی حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شاهین‌شهر:

اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری با بیش از 4هزار میلیارد ریال اعتبار اولیه

رئیس کمیسیون فنی عمرانی حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شاهین‌شهر از اجرا و به ثمر نشستن ده‌ها طرح عمرانی شهرداری تا پایان سال جاری با بیش از 4هزار میلیارد ریال اعتبار اولیه خبر داد.

محمد عاطفت‌پیشه در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شاهین پرس»؛ از تمرکز شهرداری شاهین‌شهر بر اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: شهرداری شاهین‌شهر با هدف تأمین رفاه، ارتقا کیفیت زندگی، تسهیل موانع و مشکلات شهری در دو سطح محله محور و شاخص اقدام به طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی کرده است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی هدف از توسعه فضای سبز شهری را تلطیف هوا و کاهش آلودگی ناشی از صنایع آلاینده در مجاورت شاهین‌شهر را از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری برشمرد و افزود: بوستان‌های محله‌ای با درخواست‌های مردمی و نیازسنجی مدیران نواحی امکان‌سنجی و در حال اجراست.

* افزایش 144 هزار متر مربعی سرانه فضای سبز شاهین‌شهر تا پایان سال 

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال، سرانه فضای سبز شاهین‌شهر ۱۴۴ هزار مترمربع افزایش می‌یابد، تصریح کرد: توسعه، بهسازی و احداث بوستان‌های محله محور در سطح شهر بر مبنای دو رویکرد ضرورت و نیاز مردمی با اعتبار اولیه ۶۸۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

عاطفت‌پیشه با تأکید بر نیاز به پساب فاضلاب در راستای توسعه سرانه فضای سبز، ابراز کرد: طرح ارتقاء تصفیه‌خانه تکمیلی پساب شاهین‌شهر با اعتبار اولیه ۸۰۰ میلیارد ریال به‌منظور تأمین امنیت و سلامت شهری در حال اجرا بوده و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری شاهین‌شهر با بیش از چهارهزار میلیارد ریال اعتبار اولیه

وی با بیان اینکه اعتبار اولیه طرح‌های عمرانی در شاهین‌شهر بیش از چهارهزار میلیارد ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: تعریض پل شهدا، بازسازی و بهسازی مسیر بلوار طالقانی، ارتقاء تصفیه‌خانه تکمیلی پساب، اتصال بلوار ۹ دی به بلوار شیخ بهایی، اتصال محله هشت‌بهشت به گلدیس، قرائت‌خانه، بوستان‌های محله محور و… از جمله طرح‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری شاهین‌شهر است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی از اعتبار 800 میلیارد ریالی اولیه طرح تعریض پل شهدا خبر داد و گفت: یکی از اصلی‌ترین محورهای ورودی شهر پل شهدا در شرق شاهین‌شهر است که طرح تعریض آن با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی به‌منظور کاهش ترافیک بهبود و کنترل عبور خودروها بوده، از سوی دیگر با احداث محور دوچرخه‌سواری و مسیر پیاده‌روی فضایی ایمن نیز برای عبور عابرین مهیا می‌شود.

عاطفت پیشه با اشاره به پروژه بازسازی و بهسازی بلوار طالقانی دیگر طرح شاخص عمرانی شهرداری شاهین‌شهر تصریح کرد: این طرح با برآورد ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه تمهیدات احداث مسیر پیاده‌روی و محور دوچرخه‌سواری با هدف توسعه ورزش‌های انفرادی، همگانی و ارتقاء سطح ایمنی و کیفیت تردد اندیشیده شده است که این طرح تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری، هماهنگی و هم‌افزایی مدیریت شهری در دوره ششم شورای اسلامی با شهرداری فرصت مغتنمی برای رشد و توسعه شاهین‌شهر و ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان در شهر است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.