۱۷:۲۳ - دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۲

در نشست خبری هفته دفاع مقدس

فرهنگ دفاع مقدس امروز به عنوان الگویی کامل در تمام دنیا معرفی شده است

سرهنگ رجبی با بیان اینکه در این هفته بیش از 80 برنامه در مساجد ، مدارس ، حسینیه ها و پایگاه های بسیج اجرا می شود

SAM_0613       

سرهنگ رجبی : در این هفته  بیش از 80 برنامه در مساجد ، مدارس ، حسینیه ها و پایگاه های بسیج اجرا می شود

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، سرهنگ علی رجبی فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در نشست خبری ، با اشاره به کینه ورزی های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بیان داشت : دشمنان اسلام همواره در طی سالیان متمادی در صدد ضزبه زدن به انقلاب اسلامی بوده اند و تلاش کرده اند تا جلوی مسیر پیشرفت اسلام را بگیرند، وقتی با ناکامی مواجه شدند از راه حمله و جنگ تحمیلی ، با کمک بلوکهای  شرق و غرب و کمک بیش از 40 کشورابر قدرت وارد شدند. و جنگی هشت ساله را تحمیل کردند . اما جوانان انقلاب اسلامی با کمک امدادها الهی و با رشادتها و ایثارگری های خود مقابل این هجوم ایستادگی کردند و ذره ای از خاک کشور را از دست ندادند.

سرهنگ رجبی افزود: فرهنگ دفاع مقدس امروز در تمام دنیا به یک الگوی کامل تبدیل شده اند چرا که ملت سوریه و فلسطین با الگو گیری از رزمندگان دفاع مقدس و افکار انقلابی بسیجی ، ایستادگی کرده موجب پایداری نیروهای مقاومت و انقلابیون قرار گفته  و این افتخاری بس بزرگ برای ملت ایران است که امروز به پشتوانه دفاع مقدس درتمام دنیا می توانیم حرفی بزنیم.

سرهنگ رجبی با بیان اینکه  در این هفته  بیش از 80 برنامه در مساجد ، مدارس ، حسینیه ها و پایگاه های بسیج اجرا می شود به تشریح برنامه های مهم و شاخص هفته دفاع مقدس پرداختند.

وی افزود: یکی از شاخص ترین برنامه های این هفته،  برپایی نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در ورودی شهر می باشد که  منطقه عملیاتی کربلای 5 بازسازی شده است .

وی  با بیان اینکه شب گذشته ، نمایشگاه میزبان شهید گمنام بود که با قرائت زیارت عاشورا ، تشیع و اصفهان فرستاده شد. گفت: در طول هفته دفاع مقدس این نمایشگاه برپا بوده وهرشب با اجرای بخشی از رزمایش عملیات کربلای 5 پذیرای بازدید کنندگان می باشد .

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با بیان اینکه صبحگاه مشترک نیرو های نظامی و انتظامی  با حضور اقشار مختلف برنامه بعدی اجرا شده در اولین روز هفته دفاع مقدس بود گفت: سه شنبه شب در شهر گز یادواره شهدا با سخنرانی سردار سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.

سرهنگ رجبی: نواختن زنگ مقاومت و پایداری در مدرسه شهید ملایی ،اجرای برنامه ویژه روحانیت در محل پایگاه مقاومت اهل البیت ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه ، پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته / شرکت کلیه نیرو های بسیج به صورت منسجم در سه نماز جمعه شهرستان / برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی با سخنرانی قدیری ابیانه در محل تالار شهروند که از سوی بسیج خواهران اجرا می شود / برنامه بزرگ و متنوع با سخنرانی حاج آقا طیبی فر فرمانده تیپ روحانیت استان قم  با حضورپیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در تالار شیخ بهایی  ، را برخی از برنامه هاي گرامیداشت  هفته دفاع مقدس در شهرستان شاهین شهر و میمه عنوان كردند

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.