۱۱:۰۷ - شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۰

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد:

آمار تزریق واکسن در شاهین شهر و میمه از 300 هزار دوز عبور کرد/ مراکز تجمیعی واکسیناسیون تعطیل می شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: تاکنون حدود 306 هزار دوز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده است که از این تعداد واکسن، 185 هزار دُوز اول ، 120 هزار و 500 دُوز دوم و 100 دوز سوم بوده است.

دکتر علی پارسا در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از تزریق بیش از 300 هزار دوز واکسن در شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و اظهار کرد: تاکنون حدود 306 هزار دوز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده است که از این تعداد واکسن، 185 هزار دُوز اول ، 120 هزار و 500 دُوز دوم و 100 دوز سوم بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون جمعیت بالای 12 سال شهرستان 71/23درصد در شاخص دُوز اول و 48/26 درصد شاخص دوز دوم واکسن کرونا قرار دارد ابراز کرد: پوشش واکسیناسیون در مناطق روستایی 87 درصد دوز اول و 62 درصد دوز دوم است.

* اعمال محدودیت خدمات دولتی و صنفی به صاحبان اصناف و کسبه واکسن نزده

وی با اشاره به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی افزود: برابر بخشنامه صادره معاون محترم رئیس جمهور، از امروز ورود کارکنان دولت واکسن نزده اند به محل کار جلوگیری می شود علاوه بر این از امروز محدویت دریافت برخی خدمات دولتی و صنفی به آن دسته از صنوف و کسبه که تاکنون واکسن نزده‌اند اعمال خواهد شد.

پارسا افزود: در حال حاضر واکسن‌های سینوفارم، برکت و آسترازنیکا نوبت اول و دوم و واکسن پاستوکواک موجود است و کلیه متولدین 1388 به قبل در شهرستان می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون شهرستان اقدام به دریافت واکسن دلخواه خود نمایند.

* از نیمه آبان و تکمیل طرح واکسیناسیون نوبت اول شهروندان چراغ مراکز واکسیناسیون های تجمیعی و خودرویی خاموش می شود

وی با بیان اینکه از اول آبان مرکز تجمیعی واکسیناسیون گلدیس و از ١۵ آبان مراکز واکسیناسیون بحرالعلوم و مرکز خودرویی تعطیل می شوند خاطرنشان کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون انقلاب کماکان در دو شیفت از 8 صبح تا 8 شب و مرکز تجمیعی واکسیناسیون گز و سایر پایگاه‌های واکسیناسیون شهرستان نیز از ساعت 8 صبح تا 14 فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه تاکید کرد: مشکلی در زمینه تأمین واکسن نداریم و امیدواریم با همکاری مردم و با توجه به اجرای سراسری طرح محدودیتهای هوشمند که در حال حاضر در 3 استان کشور در حال اجرا است انشالله عملیات دوز اول واکسیناسیون را هر چه زودتر به اتمام برسانیم. رسیدن به این مهم در گرو همکاری مردم و مراجعه به مراکز واکسیناسیون است.

وی در ادامه با بیان اینکه تصمیم گیری برای بازگشایی مدارس با وزارت بهداشت و درمان و آموزش و پرورش است ابراز کرد: بر اساس بخشنامه بازگشایی مدارس و از سر گیری آموزش حضوری مدارس مشروط به پوشش واکسیناسیون 85 درصد دانش آموزان است که با همکاری آموزش و پرورش روند واکسیناسیون دانش آموزان به خوبی انجام می شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.