۱۵:۵۸ - جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

امام جمعه شاهین شهر:

اصناف از بکارگیری دختران جوان بزک کرده در فروشگاه ها جلوگیری کنند

حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر با انتقاد از برخی کسبه و واحدهای صنفی در بکارگیری دختران جوان بزک کرده در فروشگاه ها و مغازه های شهر گفت: اصناف باید با این موضوع برخورد کرده و جلوی این کار را بگیرند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی و تبریک فرارسیدن میلاد سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: بر اساس آیات و روایات حقیقت خلقت ائمه اطهار را قبل از خلقت عالم و آدم می باشد.

وی به مسئله بحران آب در کشور بویژه در استان اصفهان اشاره کرد و از کلیه شهروندان خواست تا در مصرف آب صرفه جویی کنند و به کشاورزان نیز توصیه کرد تا با اصلاح روش آبیاری و کشت محصولاتی که به آبیاری کمتری نیازمند هستند به عبور از بحران آب کمک نمایند.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان در ادامه با اشاره به نامگذاری روز اول تیر به نام روز اصناف، کاسب را حبیب خدا خواند و تاکید کرد: کاسب باید به مستمندان توجه کرده و قبل از شروع کار احکام فقهی و دستورات اسلام را آموخته باشد و بدان عمل کند.

وی افزود: اصناف و کسبه همواره حامی محرومین جامعه بوده و از حوزه های علمیه و مراکز دینی حمایت کرده اند  و همراه و پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند و این را در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ثابت کرده اند.

خطیب نمازجمعه شاهین شهر با انتقاد از برخی کسبه در بکارگیری دختران جوان بزک کرده در فروشگاه ها و مغازه های شهر گفت: اصناف باید با این موضوع برخورد کرده و جلوی این کار را بگیرند و با تذکر و نصب بنر از ادامه این روند در دیگر فروشگاه ها جلوگیری نمایند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش تبلیغ در گسترش دین اسلام از صدر اسلام تاکنون و آینده به بیانات اخیر رهبر انقلاب در خصوص استفاده دشمن از تمام امکانات بویژه فضای مجازی برای از بین بردن ایمان نسل جوان و نسل های بعدی کشورمان خاطرنشان کرد: همه دستگاه های مربوطه از صداسیما گرفته تا سازمان تبلیغات اسلامی نباید کار را به نهاد دیگری واگذار کنند بلکه با احساس مسئولیت و استفاده از ابزار و امکانات خود با تهاجم دشمن مقابله کنند.

حجت الاسلام ملکیان در واکنش به خروج عربستان از لیست سیاه سازمان ملل و انتخاب رژیم صهیونیستی به ریاست کمیته حقوق سازمان ملل گفت: دنیا باید بداند که شورای امنیت و سازمان ملل و امثالهم به درد مردم دنیا نمی خورند بلکه باید تنها منتظر منجی عالم بشریت باشند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مجموعه های قرآنی فعال شهر بویژه در ایام و لیالی ماه مبارک رمضان به جلسه قرآنی در جوار قبور مطهر شهدای گمنام در بوستان انقلاب که با حضور قاریان حافظ قرآن برگزار می شود اشاره و از شهروندان مومن و روزه دار خواست در این جلسات شرکت کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.