۱۳:۴۰ - سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰

با 12 منتخب راه یافته به مرحله استانی:

شاهین شهر و میمه، شهرستان پیشتاز در «مهرواره محله همدل» استان اصفهان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به ثبت یک هزار و 550 مسئله در مرحله نخست در سامانه مهرواره گفت: از مجموع 34 ممتاز مرحله شهرستانی استان اصفهان، 12 نفر به مرحله استانی طرح مهرواره محله همدل راه یافتند.

به گزارش شاهین پرس؛ طرح پویش سراسری «مهرواره محله همدل» که از ماه مبارک رمضان آغاز شده طرحی است با رویکرد همبستگی اجتماعی برای کاهش ناهنجاری ها و ایجاد نشاط معنوی در محلات مختلف که با تلاش دلسوزانه ساکنان محلات مشکلات شناسایی و برای رفع آنان راهکار ارائه می شود. در این طرح آسیب ها و مشکلات محلات، به مسائل اقتصادی، اجتماعی، تربیتی، خانواده، مذهبی، زیرساختی، اخلاقی، زنان، سبک زندگی و سلامت، حقوقی و رسانه و هویت‌بخشی تقسیم می‌شود.

طرح سراسری «مهرواره محله همدل» سازمان تبلیغات اسلامی در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و اختتامیه جشنواره نیز در ایام عید قربان تا غدیر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسن بابایی در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از ثبت یک هزار و 550 مسئله مربوط به شهرستان شاهین شهر و میمه در مرحله نخست اجرای طرح «مهرواره محله همدل» خبر داد و اظهار کرد: از مجموع سه هزار و 934 طرح ثبت شده مرحله اول در سامانه مهرواره از استان اصفهان یک هزار و 550 مورد مربوط به شهرستان شاهین شهر و میمه بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: در اجرای مرحله دوم، شرکت کنندگان گزارش حل مسئله خود را در سامانه مهرواره ثبت کردند که در این مرحله نیز از مجموع یک هزار و 100 گزارش ثبت شده استان اصفهان 600 گزارش از شهرستان شاهین شهر و میمه در سامانه ثبت به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه پس از پایان ثبت گزارش ها کمیته انتخاب و هیئت داوران اقدام به انتخاب طرح های ممتاز کرد افزود: استان اصفهان در مرحله شهرستانی 34 ممتاز شهرستانی داشت که 12 نفر منتخبان از شهرستان شاهین شهر و میمه بود.

حجت الاسلام بابایی افزود: رقابت استانی طرح مهرواره بین 34 منتخب برگزار می شود که نهایتا سه نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد و در مرحله پایانی و کشوری طرح مهرواره محله همدل سه محله برتر معرفی خواهد شد. در این طرح تاکنون شهرستان شاهین شهر و میمه پیشتاز بوده است.

وی در ادامه از برگزاری آیین تجلیل از 12 منتخب راه یافته به مرحله استانی خبر داد و افزود: نفرات برتر راه یافته به مرحله استانی مهرواره محله همدل شهرستان شاهین شهر و میمه در مراسمی با حضور امام جمعه شاهین شهر مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.