شاهین پرس

شاهین شهر و میمه، شهرستان پیشتاز در «مهرواره محله همدل» استان اصفهان

کدخبر: 87612
۲۲ تیر ۱۴۰۰ در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ طرح پویش سراسری «مهرواره محله همدل» که از ماه مبارک رمضان آغاز شده طرحی است با رویکرد همبستگی اجتماعی برای کاهش ناهنجاری ها و ایجاد نشاط معنوی در محلات مختلف که با تلاش دلسوزانه ساکنان محلات مشکلات شناسایی و برای رفع آنان راهکار ارائه می شود. در این طرح آسیب ها و مشکلات محلات، به مسائل اقتصادی، اجتماعی، تربیتی، خانواده، مذهبی، زیرساختی، اخلاقی، زنان، سبک زندگی و سلامت، حقوقی و رسانه و هویت‌بخشی تقسیم می‌شود.

طرح سراسری «مهرواره محله همدل» سازمان تبلیغات اسلامی در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و اختتامیه جشنواره نیز در ایام عید قربان تا غدیر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسن بابایی در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از ثبت یک هزار و 550 مسئله مربوط به شهرستان شاهین شهر و میمه در مرحله نخست اجرای طرح «مهرواره محله همدل» خبر داد و اظهار کرد: از مجموع سه هزار و 934 طرح ثبت شده مرحله اول در سامانه مهرواره از استان اصفهان یک هزار و 550 مورد مربوط به شهرستان شاهین شهر و میمه بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: در اجرای مرحله دوم، شرکت کنندگان گزارش حل مسئله خود را در سامانه مهرواره ثبت کردند که در این مرحله نیز از مجموع یک هزار و 100 گزارش ثبت شده استان اصفهان 600 گزارش از شهرستان شاهین شهر و میمه در سامانه ثبت به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه پس از پایان ثبت گزارش ها کمیته انتخاب و هیئت داوران اقدام به انتخاب طرح های ممتاز کرد افزود: استان اصفهان در مرحله شهرستانی 34 ممتاز شهرستانی داشت که 12 نفر منتخبان از شهرستان شاهین شهر و میمه بود.

حجت الاسلام بابایی افزود: رقابت استانی طرح مهرواره بین 34 منتخب برگزار می شود که نهایتا سه نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد و در مرحله پایانی و کشوری طرح مهرواره محله همدل سه محله برتر معرفی خواهد شد. در این طرح تاکنون شهرستان شاهین شهر و میمه پیشتاز بوده است.

وی در ادامه از برگزاری آیین تجلیل از 12 منتخب راه یافته به مرحله استانی خبر داد و افزود: نفرات برتر راه یافته به مرحله استانی مهرواره محله همدل شهرستان شاهین شهر و میمه در مراسمی با حضور امام جمعه شاهین شهر مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/