۰۸:۱۴ - چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸

به مناسبت روز بسیج:

معرفی و تجلیل رده های برتر ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در جشنواره مالک اشتر/ تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس بسیج مستضعفین 32 مدیر و رده موفق این ناحیه بر اساس شاخص های ارزیابی سال 97 انتخاب و امروز تجلیل می شوند.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ پاسدار مسعود جهانگیری در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر، مهمترین هدف این جشنواره را توسعه فرهنگ شایسته سالاری و اعتلای فرهنگ بسیج، ایجاد زمینه رشد و ارتقا عملکرد مدیران و فرماندهان بسیج دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه از نواحی درجه یک استان اصفهان محسوب می شود عملکرد همه مدیران و فرماندهان رده های مختلف در دو دوره ارزیابی قرار گرفته و برترین ها انتخاب شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس بسیج مستضعفین 32 مدیر و رده موفق امروز تجلیل می شوند، خاطرنشان کرد: این رده های برتر بر اساس اولویت های عملکرد سال 97 انتخاب شده اند.

وی توجه به رشد و پویایی و طرح های ارتقاء بسیج، مسجد محوری، طرح شهید بهنام محمدی و طرح های بومی و محلی با بهره گیری از خلاقیت ها را از جمله شاخصه های انتخاب مدیران برتر بیان کرد و افزود: با توجه به جمعیت جوان و ظرفیت علمی و فرهنگی شهرستان مدیران رده ها باید در اعتلای فرهنگ بسیج تلاش کنند.

حجت الاسلام قاسم هاشمی نیز در این مراسم پیشرفت های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی و پیروزی بر دشمنان را به برکت فرهنگ، روحیه و ایثار بسیج دانست و اظهار کرد: بر اساس روایات هر ملتی که فرهنگ شهامت و شهادت طلبی داشته باشد در برابر هجوم و فشارهای دشمنان مصون و محفوظ تر خواهد ماند.

امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر اینکه اسلام های آمریکایی، انگلیسی و وهابی وابسته و خود فروخته که از خود عزم و اراده ای نداشته و در برابر مستکبران کرنش ذلیلانه دارند و عامل فجیع ترین جنایت ها در حق دیگر مسلمانان هستند پیرو اسلام ناب محمدی نیستند خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه اهداف اصلی دین اسلام ناب محمدی پایه گذاری شده است و اطاعت از رهبر چنین حکومتی افتخار بزرگی برای همه خدمتگزاران و مردم ایران است.

انتهای پیام/

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.