۰۹:۴۳ - چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

بسیج همواره حافظ امنیت بوده/ محرومیت زدایی مهمترین ماموریت امروز بسیج است

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بسیج از ابتدای شکل گیری همواره حافظ امنیت بوده و امروز مهمترین ماموریت بسیج کمک به محرومیت زدایی در حوزه های مختلف جامعه است.

سرهنگ پاسدار علی مقوا ساز در حاشیه جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ اولویت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان را دستگیری و رفع محرومیت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه با همکاری بسیج متخصصین دانست و اظهار کرد: مهمترین مأموریت بسیج امروز محرومیت زدایی و ارائه خدمات درمانی و اجتماعی، بسیج سازندگی، عمرانی و گروه‌های جهادی به اقشار محروم جامعه است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: طرح‌های اعتلا فرهنگ بسیج و محرومیت زدایی از جمله طرح شهید رهنمون با اعزام تیم های تخصصی درمانی به مناطق محروم و فعالیت گروه های جهادی محله محور برای رفع آسیب ها و محرومیت های محلات در سطح رده های مختلف بسیج استان اصفهان تشکیل و اجرا می شود.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال بومی کردن برنامه های بسیج در سطح استان اصفهان هستیم خاطرنشان کرد: برنامه های بسیج در سطح پایگاه های مقاومت برنامه ریزی، تنظیم و تدوین می شود و پس از ارزیابی و تایید توسط سپاه استان به رده ها ابلاغ می شود.

سرهنگ مقوا ساز وظیفه ذاتی بسیج را تأمین امنیت دانست و با بیان اینکه بسیج در ابتدای شکل گیری با همه توان و ظرفیت خود در پاسداری و حفاظت از امنیت مرزهای کشور تلاش کرد افزود: بسیج همیشه حافظ امنیت بوده و به فرموده فرمانده کل قوا بسیج همواره در مسیر انقلاب در حال رشد و پویایی و بروز رسانی بوده و امروز با گذشت چهل سال از تاسیس با توجه به تهدیدات و آسیب ها با تمام قوت در حفاظت از مرزهای فرهنگی، اعتقادی و اقتصادی در حال تلاش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.