۰۷:۲۵ - پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸

جزئیات جدید از درگیری مسلحانه شاهین شهر

آخرین جزئیات درگیری مسلحانه دوشنبه شب شاهین شهر که منجر به کشته شدن یک نفر شد.

به گزارش شاهین پرس؛ دوشنبه شب حوالی ساعت 22 صدای شلیک چند گلوله و بدنبال آن صدای آژیر خودروهای انتظامی و اورژانس 115 سکوت شب یکی از محلات شاهین شهر را شکست.

ابتدا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه در این خصوص اظهار کرد: شب گذشته در یکی از محلات شاهین شهر یک نزاع خیابانی با انگیزه شخصی بین دو گروه رخ داد که در این درگیری مسلحانه یکی از طرفین به قتل رسید و فردی دیگر هم مجروح شد.

مهدی خادمی بر امنیتی نبودن این موضوع تاکید کرد و افزود: براساس بررسی های میدانی مشخص شد اختلاف و مسائل شخصی بین سرنشینان دو خودرو منجر به درگیری مسلحانه طرفین شده است.

در ادامه سیدنصرالله صالحی نیز در رابطه با حادثه تیراندازی دوشنبه شب شاهین شهر، اظهار کرد: نزاع در بلوار یادگار امام(ره) شاهین شهر در حالی روی داد که سرنشین یا سرنشینان یک خودرو به سوی خودروی دیگری تیراندازی و دو نفر را زخمی می کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین شهر و میمه به متواری شدن ضارب اشاره کرد و افزود: یکی از مصدومان این حادثه بر اثر شدت جراحات دقایقی بعد فوت می کند و نفر دوم هم چنان در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه پس از این نزاع خیابانی بازپرس، پزشکی قانونی و پلیس در محل درگیری حضور می یابند و محل نزاع کنترل می شود خاطرنشان کرد: پلیس اقداماتی برای شناسایی ضاربان انجام داده که به زودی در خبرهای تکمیلی اعلام خواهد شد.

بک منبع تایید نشده نیز اعلام کرد تعقیب و گریز دو خودرو از محلات دیگر این شهر شروع و به محل درگیری ختم شده است همچنین گفته می شود ضارب با اسلحه جنگی بیش از 30 گلوله به سوی خودرو مقتول شلیک کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.