شاهین پرس

جزئیات جدید از درگیری مسلحانه شاهین شهر

کدخبر: 83510
۱۴ شهریور ۱۳۹۸ در ساعت ۷:۲۵ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ دوشنبه شب حوالی ساعت 22 صدای شلیک چند گلوله و بدنبال آن صدای آژیر خودروهای انتظامی و اورژانس 115 سکوت شب یکی از محلات شاهین شهر را شکست.

ابتدا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه در این خصوص اظهار کرد: شب گذشته در یکی از محلات شاهین شهر یک نزاع خیابانی با انگیزه شخصی بین دو گروه رخ داد که در این درگیری مسلحانه یکی از طرفین به قتل رسید و فردی دیگر هم مجروح شد.

مهدی خادمی بر امنیتی نبودن این موضوع تاکید کرد و افزود: براساس بررسی های میدانی مشخص شد اختلاف و مسائل شخصی بین سرنشینان دو خودرو منجر به درگیری مسلحانه طرفین شده است.

در ادامه سیدنصرالله صالحی نیز در رابطه با حادثه تیراندازی دوشنبه شب شاهین شهر، اظهار کرد: نزاع در بلوار یادگار امام(ره) شاهین شهر در حالی روی داد که سرنشین یا سرنشینان یک خودرو به سوی خودروی دیگری تیراندازی و دو نفر را زخمی می کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین شهر و میمه به متواری شدن ضارب اشاره کرد و افزود: یکی از مصدومان این حادثه بر اثر شدت جراحات دقایقی بعد فوت می کند و نفر دوم هم چنان در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه پس از این نزاع خیابانی بازپرس، پزشکی قانونی و پلیس در محل درگیری حضور می یابند و محل نزاع کنترل می شود خاطرنشان کرد: پلیس اقداماتی برای شناسایی ضاربان انجام داده که به زودی در خبرهای تکمیلی اعلام خواهد شد.

بک منبع تایید نشده نیز اعلام کرد تعقیب و گریز دو خودرو از محلات دیگر این شهر شروع و به محل درگیری ختم شده است همچنین گفته می شود ضارب با اسلحه جنگی بیش از 30 گلوله به سوی خودرو مقتول شلیک کرده است.

انتهای پیام/