۰۶:۴۵ - یکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷

کارشناس مسائل سیاسی:

پاسخ سردار سلیمانی، ابهت پوشالی آمریکا نزد افکار عمومی را فرو ریخت/ خطای محاسباتی رئیس جمهور آمریکا در تهدید ایران

کارشناس سیاسی، ‏با اشاره به اظهار نظرهای رادیکال برخی سیاسیون برای القای حاکمیت دوگانه در داخل، گفت: حمایت هوشمندانه و قاطع سرلشکر سلیمانی از مواضع عزت طلبانه رئیس جمهور در برابر آمریکا، ترامپ و افراد سست عنصر را متوجه خطای محاسباتی خود کرد. ‏

غلامعلی کریمی در گفتگو با شاهین پرس؛ با اشاره به یاوه سرایی های اخیر ترامپ در تهدید ایران به جنگ و همچنین مواضع اخیر رئیس جمهور در برابر زیاده خواهی های آمریکا، اظهار کرد: ‏اظهارات آقای روحانی در اروپا و پس از آن در ایران پاسخ های درخوری به بیگانگان و مستکبران عالم بود که البته این گفته ها همان مواضع رسمی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب نیز است که رهبر معظم انقلاب هم آن ها را تأیید کرده اند.

کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه مواضع رسمی و انقلابی نظام از زبان هر شخصی که بیان شود می بایست مورد حمایت همه دلسوزان داخل کشور قرار بگیرد، افزود: ‏عده ای در داخل و خارج می خواستند تا به مسیر القای حاکمیت دوگانه در داخل ایران ادامه بدهند و مواضع اخیر رئیس جمهور در برابر آمریکا را در حد حرف ارزیابی کنند که حمایت هوشمندانه و همه جانبه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی از موضع آقای روحانی نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به خطای محاسباتی ترامپ در تهدید ایران، تصریح کرد: آمریکایی ها با این تهدید به دنبال راه انداختن جنگ روانی در داخل ایران بودند که همه این ها بر اساس مواضع ضعیف قبلی دولت ایران در برابر اقدامات و عهدشکنی های آنان برنامه ریزی شده بود، اما وحدت کلمه و ایستادگی دولت و سپاه قدس در کنار یکدیگر آمریکایی ها را متوجه خطای خود در تحلیل اوضاع ایران کرد.

‏ کریمی، اظهار نظرهای رادیکال برخی اصلاح طلبان تندرو و اطرافیان تیم مذاکره کننده دولت برای دامن زدن به اختلافات نظری گذشته را خواسته دشمنان انقلاب دانست و گفت: سرلشکر سلیمانی در صحبت های اخیر خود به همه دنیا فهماند که صحبت های رئیس جمهور همان خواسته رسمی نظام است و بنابراین همه نظام با تمام قوا پای آن ایستاده است.

این استاد دانشگاه، ‏با یادآوری ماجرای پوشک کردن سربازان آمریکایی در خلیج فارس، ابراز کرد: فرمانده سپاه قدس با مطرح کردن این موضوع و خبری شدن تصاویر و مستندات مربوط به آن در رسانه ها به خوبی و درستی ترامپ و آمریکایی ها را تحقیر کرد و بار دیگر ابهت پوشالی آن ها بعد از تهدید را نزد افکار عمومی جهانیان فرو ریخت.

وی با بیان اینکه ‏اتحاد و یکدلی در مسائل اساسی کشور و موضع گیری ها سبب عقب نشینی دشمنان خواهد شد، بیان کرد: امروز آمریکایی ها به خوبی فهمیده اند که صحبت های مقامات دولتی و نظامی ایران کاملاً واقعی و دارای ضمانت اجرایی هستند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.