۱۶:۲۲ - جمعه ۰۴ اسفند ۱۳۹۶

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه خبر داد:

یادواره شهدای مدافع حرم استان اصفهان در شاهین شهر برگزار می شود/ تشکیل دبیرخانه دائمی یادواره شهدای شهرستان

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، از برگزاری یادواره 180 شهید مدافع حرم استان اصفهان در شاهین شهر خبر داد و گفت: آیات عظام برای یادواره های شهدای مدافع حرم استان اصفهان پیام هایی جداگانه صادر کردند.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ دوم پاسدار سید احمد قریشی، در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس از برگزاری یادواره سرداران و 700 شهید شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و افزود: تداوم انقلاب اسلامی مرهون خون جوانانی است که برای دفاع از آرمان های انقلاب و مرز و بوم کشور از هستی خود گذشتند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، برگزاری یادواره‌های شهدا را تجلی راه شهیدان هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد:‌ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب اقتدار و عظمت هر چه بشتر انقلاب اسلامی در دنیا می شود.

وی با اشاره به برگزاری همه ساله یادواره شهدای شهرستان، خاطرنشان کرد: یادواره شهدای شهرستان در سال جاری با رویکرد مردم محور برگزار می شود بدین معنی که برای نخستین بار برپایی این مراسم در شهرستان به هیئت های مذهبی سپرده شده و سپاه نقش هماهنگ کننده دارد.

سرهنگ قریشی، به تشکیل دبیرخانه دائمی یادواره شهدای شهرستان اشاره کرد و افزود: پیشنهادهای مختلف و جالب توجهی برای نحوه و محتوی برگزاری یادواره ارائه شد که با توجه اینکه برگزاری یادواره و بزرگداشت شهدای شهرستان از جمله برنامه های سالانه است دبیرخانه دائمی یادواره شهدا برای مشارکت دادن و استفاده از سلایق مختلف جوانان برای برگزاری این مراسم تشکیل شد.

وی با اشاره به عناوین برنامه های مختلف این مراسم گفت: یادواره سرداران و بیش از 700 شهید شهرستان با مشارکت جوانان هیئت های مذهبی و محتوای جدید و متفاوت در روز جمعه چهارم اسفند ماه با حضور خانواده های معظم شهدا و برپایی غرفه شهدای شاخص کشوری در شهرستان همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در تالار شیخ بهایی برگزار می شود که از عموم شهروندان دعوت می شود در این مراسم شرکت کنند.

پیام های آیات عظام ناصری و مظاهری برای همایش بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان اصفهان

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، به مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان اصفهان در شاهین شهر اشاره کرد و افزود: همایش جشن پیروزی جبهه مقاومت بر داعش با حضور 180 خانواده شهید مدافع حرم استان اصفهان (30 شهید مدافع حرم ایرانی و 150 شهید تیپ فاطمیون) با محوریت و همکاری مجموعه دانشگاه مالک اشتر روز شانزدهم اسفند در تالار شیخ بهایی برگزار می شود.

وی با اشاره به پیام های صادره از سوی آیات عظام در استان مظاهری و ناصری به این همایش اشاره کرد و افزود: در دیدار مسئولان شهرستان و برگزار کنندگان مراسم از جمله حجت الاسلام خیری مسئول عقیدتی سیاسی دانشگاه با آیت الله مظاهری و ایت الله ناصری به مناسبت برگزاری این مراسم ضمن توصیه و تاکید بر رسیدگی به خانواده های این شهدای گرانقدر پیام هایی نیز صادر کردند که در مراسم قرائت خواهد شد.

سرهنگ قریشی، هدف از برگزاری این مراسم را بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان اصفهان بویژه شهدای مظلوم تیپ فاطمیون نام برد و افزود: علت برگزاری دو یادواره را لزوم نهادینه شدن فرهنگ ایثار و اخلاص در جامعه و ترویج آرمان های شهدا بین جوانان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است که به لحاظ  وضعیت فرهنگی شهر ضرورت برگزاری چنین برنامه هایی بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: سردار سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و حجت الاسلام راستی از قم سخنرانان این مراسم با دعوت از گروه های فرهنگی هنری از تهران و تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا از جمله برنامه های همایش جشن پیروزی جبهه مقاومت بر داعش تکفیری است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.