۱۸:۰۸ - پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷

در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت شاهین شهر مطرح شد؛

حق شهیده زینب کمایی در شاهین شهر ادا نشده است/ روحیه و تفکر انقلابی راه برون رفت کشور از مشکلات

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه دشمن سیلی خورده در تلاش برای القای ناامیدی و ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان است، گفت: داشتن روحیه و تفکر انقلابی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات و معضلات است.

به گزارش شاهین پرس؛ علیرضا بصیری، در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه، با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته، اظهار کرد: ملت ایران در 40 سال گذشته همواره در مسیر اهداف و آرمان های امام(ره) حرکت کرده و با هدایت های امام(ره) و رهبر انقلاب بدون هیچ واهمه ای با همه سختی ها در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند و این توطئه ها را شکست دادند و این مسیر تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت.

فرماندار شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه دشمنی های استکبار روز بروز ضمن تغییر رویکردها بیشتر می شود، ابراز کرد: اگر روزگاری دشمن با حمله نظامی به مرزهای کشورمان ما را درگیر جنگ هشت ساله کردند امروز با ناتو فرهنگی و جنگ اقتصادی در تلاش است ملت ایران را تحت فشار قرار داده و انقلاب اسلامی را به زانو در آورد.

* تلاش همه جانبه دشمن برای القای ناامیدی در میان ملت ایران

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا برای این فکر خام خود، اتاق های فکر تشکیل داده است تا از هر راهی که می تواند مرم ایران را ناامید کند. و به همین دلیل مطالبات به حق مردم را با فراخوانی های هدفمند به حاشیه برده و مورد سو استفاده قرار می دهد.

بصیری تاکید کرد: امروز همه در هر جایگاهی که قرار داریم موظف هستیم با انجام وظیفه در خدمت رسانی، توجه و ارتباط بیشتر با مردم تلاش مضاعف داشته باشیم تا خدای ناکرده تصمیم و عملکرد ما موجب جدایی و ناامیدی مردم از نظام جمهوری اسلامی نشود.

وی به یاوه گویی اخیر رئیس جمهور امریکا در خصوص تماس ایران برای مذاکره اشاره و تاکید کرد: با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ندابیر رئیس جمهور به هیچ وجه عزت ملت ایران هزینه نخواهد شد و با همت و همدلی مسئولان مشکلات اقتصادی کشور نیز رفع خواهد شد.

* تنها راه برون رفت از مشکلات کشور داشتن روحیه و تفکر انقلابی است

سرهنگ دوم پاسدار سید احمد قریشی، در ابتدای این مراسم با مروری بر عملکرد 13 ماهه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه، اظهار کرد: شاهین شهر با وجود ظرفیت های بالای علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در جایگاه خود قرار ندارد و اگر این فرمایش حکیمانه را قبول داریم که ظاهر مردم باطن مسئولان است باید بپذیریم که کوتاهی هایی انجام شده است.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه، وجود معضلات و مشکلات جامعه را کوتاهی های مسئولان بیان کرد و افزود: بر اساس فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی اگر مسئولان جمهوری اسلامی در فکر تشکیل حکومت جهانی مهدوی نباشند خائن و خطرساز هستند حتی اگر خدمت گزار مردم باشند.

* حق شهیده زینب کمایی در شاهین شهر ادا نشده است

وی تنها راه برون رفت از معضلات و مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را به فرموده رهبر معظم انقلاب داشتن روحیه و تفکر انقلابی مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: روحیه و تفکر انقلابی به معنای توکل به خدا، اعتماد به درون، شجاعت اقدام و عمل، بصیرت، عمل به توصیه های امام(ره)، ابتکارورزی، امید به آینده، نترسیدن از دشمن و تسلیم نشدن در برابر او است و این همان تفکر سیاسی حضرت امام(ره) است.

سرهنگ قریشی در ادامه خاطرنشان کرد: حق شهیده 14 ساله زینب کمایی که شاهین شهر محل سکونت، تحصیل و شهادت او بوده به خوبی ادا نشده است که از مسئولان شهرستان بویژه فرمانده جدید ناحیه مقاومت درخواست می شود با پیگیری های خود حق این شهیده مظلوم را ادا کنند.

* دشمن سیلی خورده از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی در تلاش برای ایجاد تفرقه بین امت و امامت است

سرهنگ پاسدار مسعود جهانگیری، نیز در این مراسم، با اشاره به هجمه های بسیار زیاد دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین زلزله سیاسی را در دنیا ایجاد کرد و تفکر امام(ره) و انقلاب اسلامی به بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان بی تحرک دنیا هویت بخشید.

فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج، با اشاره به نامه تاریخی حضرت امام(ره) به گورباچف، گفت: شوروی سابق با 150 لشکر زرهی و هزاران تن بمب اتمی و وسعت سرزمینی که آفتاب در آن غروب نمی کرد به 12 کشور کوچک تقسیم شد و در حالی که شش کشور عربی بدون ذره ای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تسلیم می شوند، محور مقاومت در انتفاضه و جنگ های 33 روزه و غیره رژیم صهیونیستی را شکست می دهند.

وی با بیان اینکه ایالات متحده آمریکا با وجود درآمدهای فراوان یکی از بدهکارترین کشورهای دنیا است، افزود: اگر روزی ناوهای آمریکایی تنها برای از بین بردن ملتها حرکت می کردند امروز همه شاهد هستیم سردمداران و روسای جمهور آمریکا در بین هیچ ملتی جایگاهی ندارد و به هرکجا که می روند با شعارهای ضد آمریکایی مواجهه می شوند.

سرهنگ جهانگیری، به توطئه کشورهای استعمارگر غرب در جریان کف زدن فرزند شیخ فضل الله نوری هنگام اجرای حکم اعدام پدرش، خاطرنشان کرد: دشمن از ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران سیلی خورده است و به همین دلیل در تلاش است تا بین مردم مسئولان و امت و امامت فاصله ایجاد کند بنابراین همه باید با هوشیاری و دقت بیشتر مراقب باشیم تا بین امت و ولایت ارتباط بیشتر و قوی تری برقرار شود.

وی با بیان اینکه باید قدرشناس تفکر حضرت امام (ره) و مدیریت رهبر معظم انقلاب باشیم، تاکید کرد: همه ما باید با تقویت ایمان و معنویت، ایجاد خودباوری، نوجه به تولید داخل و ساده زیستی، آماده برای هرگونه جنگ سخت و نرم باشیم.

در ادامه مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ قریشی، با حکم فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، سرهنگ مسعود جهانگیری به سمت فرماندهی جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.