۰۸:۰۱ - چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

رئیس شبکه دامپزشکی شاهین‌شهرو میمه:

120 کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ گذشته در شهر وزوان کشف و معدوم شد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف و معدوم سازی 120 کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ گذشته از یکی از واحد های صنفی شهر وزوان خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس از انجام بازرسی تیم نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: بر اساس بازرسی هایی که توسط اکیپ نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی از واحدهای عرضه فراوره های خام دامی در بخش میمه انجام شد مقدار 120 کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ گذشته کشف شد.

یاسر پور اسماعیلی با بیان اینکه این مقدار گوشت مرغ تاریخ گذشته از یکی از واحد های صنفی عرضه فراورده های خام دامی شهر وزوان کشف و ضبط و به کارخانه تبدیل ضایعات ارسال شد، افزود: مقدار 23 کیلوگرم مرغ قطعه بندی فاقد هویت و تعدادی ظروف مخصوص بسته بندی و سلفون نیز در یک واحد صنفی که اقدام به قطعه بندی و بسته بندی غیر مجاز فرآورده های خام دامی می کرد کشف شد که متخلف همراه با مستندات به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه به شهروندان توصیه کرد شهروندان فراورده های خام دامی مورد نیاز خود را از واحد های دارای مجوز تهیه کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.