۰۸:۳۰ - یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶

در بیست سومین جلسه علنی شورای شهر شاهین شهر؛

شورای شهر با بسته تشویقی شهرداری برای انبوه سازان موافقت کرد

رئیس شورای شهر شاهین شهر گفت: در بیست سومین جلسه علنی شورای شهر با بسته تشویقی شهرداری شاهین شهر برای انبوه سازان موافقت شد.

به گزارش شاهین پرس؛ رئیس شورای شهر شاهین شهر در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس، از موافقت شورای شهر شاهین شهر با بسته تشویقی شهرداری برای انبوه سازان و شهروندان خبر داد و افزود: بیست سومین جلسه علنی شورای شهر شاهین شهر با حضور کلیه اعضا، عصر روز شنبه 25 آذر ماه در محل پارلمان شهری برگزار شد.

مهرداد مختاری ضمن تبریک هفته پژوهش به محققان و پژوهشگران عرصه های علمی و تحقیقاتی و همچنین روز حمل و نقل افزود: بررسی لایحه ارسالی شهرداری با مفاد نحوه پرداخت عوارض در دستور کار این جلسه بود که مورد بحث کارشناسی اعضا شورا قرار گرفت.

رئیس شورای شهر شاهین شهر ادامه داد: بسته تشویقی و پیشنهادی شهرداری برای خروج بازار ساخت و ساز از رکود برای انبوه سازان و شهروندان شاهین شهر با هدف ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار در شهر بود که پس از بررسی و مذاکره اعضاء شورا به اتفاق آرا رسیده و موافقت کردند.

وی اظهار کرد: اعضای شورا، در بررسی لوایح ارسالی شهرداری برای جذب سرمایه گذار و اشتغالزایی با توجه به منافع مردم شاهین شهر به اجماع رسیده و رأی می دهند.

رئیس شورای شهرشاهین شهر، خاطرنشان کرد: متن کامل مصوبات این جلسه، برای تطبیق با قانون به کمیته انطباق در فرمانداری ارسال شده، که پس از تایید نهایی به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.