۱۴:۲۵ - جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶

ائمه جمعه شهرهای وزوان و گزبرخوار:

خوش رقصی های آل سعود، یادآور خیانت های صدام است/ به جای تسویه حساب جناحی باید به مردم رسیدگی کرد

ائمه جمعه شهرهای وزوان و گز برخوار با انتقاد از نسبت های تفرقه افکنانه که باعث یاس و نامیدی می شود تاکید کردند امروز زمان مچ گیری نیست بلکه باید بجای تسویه حساب جناحی به اسیب دیدگان خدمت رسانی کرد.

به گزارش شاهین پرس، حجت الاسلام یدالله زمانی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر وزوان، ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر و ابراز همدری با بازماندگان زلزله در استان های غربی کشور گفت: حوادث و بلایای طبیعی هرچند غیر قابل پیش بینی و پیشگیری است اما ستاد مدیریت بحران و دستگاه های امداد رسان کشور باید آمادگی لازم برای وقوع چنین حوادثی را داشته باشند.

امام جمعه شهر وزوان، با انتقاد از توزیع ناعادلانه امکانات بین آسیب دیدگان اظهار کرد: هنگام وقوع حوادث زمان مناسبی برای مچ گیری و تسویه حساب های جناحی نیست بلکه به فرموده رهبر انقلاب مسئله اصلی رسیدگی به آسیب دیدگان است و ملت ایران ثابت کردند در یاری رساندن به هموطنان زلزله زده جلوتر از دولتمردان بودند.

وی با گرامیداشت آغاز هفته بسیج خاطرنشان کرد: کسی نمی تواند تاریخ مصرف بسیج را تمام شده بداند چرا امروز همین تفکر بسیجی بود که عراق و سوریه را از دست داعش نجات داده و امنیت را به منطقه برگزداند و ما امروز در کشور به تفکر بسیجی بسیار نیاز داریم و همه موظف هستیم که از بسیج حمایت کنیم.

حجت الاسلام زمانی، به تحولات منطقه اشاره کرد و افزود: خوش رقصی های آل سعود برای رژیم صهیونیستی یادآور خیانت های صدام و نوکری او برای آمریکا است، اما بدانند که اراده ملت های مظلوم یمن، سوریه و لبنان سرانجام بر کینه توزی های استکبار و ایادی آن در منطقه پیروز خواهد شد و آنها را رسوای تاریخ می کند.

خطیب نماز جمعه شهر وزوان، با انتقاد از برخی آمار و حرف های ضد و نقیض دولتمردان اظهار کرد: برای جلوگیری از سلب اعتماد مردم باید صادقانه مسائل را با آنها در میان گذاشت و هر زمان که مردم همدل و همراه با دولت بودند مشکلات نیز بگونه بهتری رفع شده است.

دولت قبل به تاریخ پیوسته امروز زمان پاسخ گویی است

حجت الاسلام محمدعلی شریفیان، نیز در خطبه های نماز جمعه شهر گز، با اشاره به آمار چهار الی هفت هزار دلاری قاچاق کالا از مبادی رسمی کشور گفت: ورود کالای قاچاق به کشور، علاوه بر تعطیلی مراکز و صنایع تولیدی داخلی کشور، باعث بیکاری میلیونها جوان تحصیل کرده و نخبه می شود.

امام جمعه موقت شهر گزبرخوار، به کشف و ضبط محموله یک هزار کانتینری قاچاق کالا در روزهای اخیر اشاره و بیان کرد: مسئولان باید با جدیت بیشتر با ورود کالای قاچاق به کشور برخورد کنند و به توصیه رهبر انقلاب باید کالای قاچاق را آتش زد زیرا کسی که با این حجم کالای قاچاق وارد کشور می کند هدفی جز آسیب زدن به اقتصاد کشور ندارد.

وی با انتقاد از حرف ها و نسبت های تفرقه افکنانه روزهای اخیر اظهار کرد: متاسفانه در پی وقوع حادثه در غرب کشور حرف های با حجم وسیع رسانه ای به دولت قبل نسبت داده شد و افکار عمومی را تحت تاثیر خود قرارداد،

حجت الاسلام شریفیان افزود: یادآوری می شود که دولت قبل به تاریخ پیوسته و امروز زمان پاسخ گویی دولت کنونی است که با همه امکاناتی که در اختیار دارد برای تحقق اقتصاد مقاومتی، کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و افزایش رفاه و آسایش بیشتر مردم چه اقداماتی انجام داده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.