۱۷:۲۰ - جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

امام جمعه شهر گز:

نشست کمپ دیوید کانون فتنه ای علیه ملت های مظلوم است

حاکمان بی ریشه آل سعود و آل خلیفه در عربستان و بحرین بدانند دل بستن به شیطان بزرگ و گرگ های در کمین نشسته بویژه اسرائیل جز سقوط، اضمحلال ثمره دیگری به دنبال ندارد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، امام جمعه شهر گز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی، با بیان اینکه: همه ما در برابر بعثت رسول گرامی اسلام(ص) مسئول هستیم و باید هدف بعثت را دنبال کنیم خاطرنشان کرد: هرکسی باید هم خودش اهل نماز باشد و هم دیگران را دعوت به نماز کند، هم خودش عامل به معروف باشد و هم دیگران را امر به معروف کند، هم خودش منهی از منکر باشد و هم دیگران را نهی از منکر کند و هم خودش با اخلاق باشد و هم دیگران را توصیه به اخلاق کند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز میراث فرهنگی عنوان کرد: به حفظ آثار هنری و ملی معتقدیم اما در برنامه ریزی و فرهنگ سازی نباید به سمتی حرکت کنیم که اسلام کنار گذاشته شود باید مراقب بود ترویج برخی از تصاویر هدف دار است، کاملترین و بالاترین منشورها را دین اسلام ارائه کرده است. مکان های تاریخی نیز وجود دارد که دارای قدمت دینی و ارزشهای اسلامی است.

در خصوص اهداف نشست کمپ دیدوید گفت: آمریکا با دعوت از سران کشورهای عربی عقب مانده در نشست کمپ دیوید قصد دارد اول اینکه ریاض را از باتلاقی که در آن فرو رفته نجات دهد و دوم؛ با رایزنی و مشورت با نوکران خود در منطقه با قدرت روز افزون جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی مقابله کند و در واقع می توان گفت: نشست کمپ دیدوید اتاق جنگ و کانون فتنه ای علیه ملتهای مظلوم است.

وی سومین هدف از نشست کمپ دیوید را درخواست کشورهای عقب مانده عربی برای دو منظور دانست و افزود: در این نشست سران مرتجع عربی از آمریکا درخواست امنیت مکتوب در مقابل قدرت ایران و بیداری اسلامی دارند و همچنین به منظور گسترش آشوب ها، ناامنی و تروریسم درمنطقه با همکاری رسانه های صهیونیستی در ترویج ایران هراسی و شیعه هراسی درخواست خرید تسلیحات پیشرفته غربی را دارند.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی خطاب به حاکمان بی ریشه آل سعود و آل خلیفه در عربستان و بحرین گفت: بدانید دل بستن به شیطان بزرگ و گرگ های در کمین نشسته بویژه اسرائیل جز کم کردن فاصله خود با پرتگاه سقوط، اضمحلال و نابودی ثمره دیگری به دنبال ندارد.

وی در ادامه در خصوص مذاکرات هسته ای اظهار کرد: ما به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم و در خصومت و دشمنی های آمریکا و هم پیمانانش نیز ذره ای تردید نداریم اینها حقیقتا دشمن ما هستند و در مقابل ادب و نرمش تیم مذاکره کننده و مسئولان کشور ما نه تنها کوتاه نیامده اند بلکه بر شدت تحریم و تهدید ها و زورگویی های خود افزوده اند تا بدانجا که با کمال پررویی اعلام می کنند که قصد بازدید از مراکز نظامی کشور ما را دارند اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد از مراکز نظامی بازدید کنند .

امام جمعه شهر گز با بیان اینکه در مذاکرات باید حق قانونی کشور رعایت شود خاطر نشان کرد: مذاکره زیر سایه تهدید را نخواهیم پذیرفت و برخی افراد فکر نکنند که حل مسائل کشور به حل مسائل هسته ای گره خورده است بلکه حل مسائل کشور به مبارزه با مفاسد اقتصادی، رونق دادن به تولید، اهمیت دادن به مسائل جوانان و حمایت از سرمایه گذاران داخلی بستگی دارد و تنها مذاکره ای که عزت و منافع ملت ایران را تامین کند پذیرفتنی است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.