۲۱:۲۱ - چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶

از سوی ستاد برگزاری 13 آبان شهرستان؛

مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شاهین شهر و میمه اعلام شد

ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان با صدور اطلاعیه مسیرهای راهپیمایی 13 ابان در شهرستان را اعلام و از اقشار مختلف مردم دعوت کرد که در این مراسم حضور پرشور داشته باشند.

به گزارش شاهین پرس،  13 آبان تجلی گاه اراده مؤمنان برای سرکوبی استکبار جهانی و روز مانور اقتدار و عظمت ملت ایران است. در این روز ملت استکبار ستیز ایران اسلامی، پیام آزادی و سرافرازی و انزجار خود را از ظلم و ستم مستکبران به گوش جهانیان خواهند رساند و ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل، با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و فریاد ضد استکباری سر خواهند داد و ثابت می کنند که ملت ایران هیچ گاه از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی دست نخواهد کشید.

ستاد برگزاری مراسم باشکوه یوم الله ۱۳ آبان شهرستان شاهین شهر و میمه با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم مومن و انقلابی شهرستان دعوت کرد تا در راهپیمایی 13 آبان که همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان برگزار می شود شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است؛ ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی یکبار دیگر با عزمی راسخ و بصیرت سیاسی و دینی ۱۳ آبان امسال را به روزی درس آموز برای استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای مستکبر و شکست خورده غرب رقم خواهند زد و با غریو فریادهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر استکبار” اثبات خواهند کرد که با توجه به سیاه تر شدن کارنامه ننگین آمریکا در دشمنی با ملت ایران و مظلومین جهان ملت ایران اجازه نفوذ مجدد آمریکا را نخواهند داد و “شعار مرگ بر آمریکا” در کشور ما از گذشته زنده تر و پویاتر خواهد بود.

قشرهای مختلف مردم شهرستان به ویژه جوانان مومن و انقلابی بار دیگر با حضور گسترده‌ خود در راهپیمایی و مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

* مراسم راهپیمایی 13 آبان روز شنبه 13 آبان در شاهین شهر با حضور اقشار و گروه های مختلف، ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل تالار شیخ بهایی شاهین شهر به سمت مصلی نماز جمعه این شهر همراه با برنامه های متنوع برگزار می شود.

*راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهر گز برخوار با حضور دانش آموزان و دانشجویان و دیگر اقشار مردم ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان توحید به سمت ورزشگاه شهدای این شهر برگزار می شود.

*راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهر شهید پرور گرگاب از ساعت 9:30 از مقابل مدرسه هشتم شهریور با حضور دانش آموزان و مردم انقلابی این شهر برگزار می شود.

*مراسم راهپیمایی در شهر وزوان همزمان با سراسر کشور از گلزار شهدای گمنام به سمت مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

* این مراسم در شهر میمه نیز از ساعت ۹:۳۰ از مسجد جامع میمه شروع  و پس از عبور از خیابان شهید مطهری مجددا به مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

*مراسم یوم الله 13 آبان در شهر لایبید همزمان با دیگر نقاط کشور از ساعت 9:30 با حضور دانش اموزان و مردم این شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.