۱۴:۱۷ - یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷

در راهپیمایی یوم الله 13 آبان صورت گرفت؛

خروش جوانان انقلابی شاهین شهر با فریاد مرگ بر آمریکا/ تصاویر

مردم انقلابی شاهین شهر، صبح امروز با حضور حماسی و گسترده خود در راهپیمایی روز ملـی مبـارزه با اسـتکبار یک بار دیگر انزجار و نفرت خود را از مستکبران جهان به خصوص شیطان بزرگ را فریاد زدند.

به گزارش شاهین پرس؛ راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور، با حضور گسترده اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان در شاهین شهر برگزار شد و شرکت کنندگان با فریاد های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ال سعود» و«هیهات منا لذله» یاد و خاطره امام (ره) و شهدای 13 آبان را گرامی داشتند.

دانش آموزان و دانشجویان همپای اقشار مختلف مردم و مسئولان با حمل پلاکارد و تصاویر حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب پس از تجمع در مقابل تالار شیخ بهایی به سمت خیابان فردوسی این شهر حرکت کردند. در ادامه مسیر با مشت های کرده و فریاد الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، پرچم های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیده و به سمت مصلی نماز جمعه حرکت کردند.

مداحی نوجوان دانش اموز، سخنرانی فرماندار شهرستان و قرائت بیانیه راهپیمایی 13 آبان از جمله برنامه هایی بود که در ادامه راهپیمایی در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.