۱۵:۰۰ - چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه خبر داد:

انهدام باند سارقان احشام با 350 راس دام سرقتی/ دستگیری سارق دوچرخه های شاهین شهر

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر از دستگيري اعضاي يك باند سه نفره سارقان احشام در بخش ميمه اين شهرستان و كشف 350 رأس دام سرقتي خبر داد.

به گزارش شاهین پرس، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری اعضای یک باند سه نفره سارقان احشام در بخش میمه این شهرستان و کشف 350 رأس دام سرقتی خبر داد و گفت: ماموران فرماندهي انتظامي بخش ميمه شهرستان شاهين شهر حين گشت زني و سركشي از دامداري هاي اين منطقه به يك دستگاه كاميونت ايسوز و يك سواري پرايد مشكوك و آنها را متوقف كردند.

سرهنگ رجبعلي مختاري با اشاره به اينكه كاميونت حامل تعداد 78 راس دام بود افزود: در بررسي هاي بعمل آمده مشخص شد اين افراد احشام را از يك دامداري سرقت كرده و قصد فرار داشتند كه دقت و سرعت عمل ماموران مانع از اين سرقت شد.

اين مقام انتظامي بيان کرد: دام هاي سرقتي به مالك آنها بازگردانده شد و سه سارق دستگير شده به سرقت 350 راس دام طي هفت مورد سرقت از دامداري هاي شهرستان شاهين شهر اعتراف كردند.

مختاري اذعان کرد: در اين رابطه پرونده تشكيل و هر سه سارق جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پايان به مالكان احشام هشدار داد: ضمن خودداری از ورود افراد غريبه تحت عنوان مشتري دام به محل نگهداري احشام، محل نگهداري احشام را به سيستم هاي مجهز حفاظتي مجهز كرده و در صورت مشاهده وسايل نقليه يا پرسه زني افراد مشكوك در اطراف محل نگهداري احشام شماره پلاك خودرو را يادداشت و سریعا موضوع را به پليس اطلاع داده شود.

سارق دوچرخه های شهروندان شاهین شهری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری یک سارق حرفه ای دوچرخه و کشف هفت دوچرخه سرقتی خبر داد .

سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از پارکینگ منازل در شهرستان شاهین شهر، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این زمینه با بکارگیری یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند فرد سارق را که یکی از سارقان حرفه ای بود شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ مختاری بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.