۱۴:۱۰ - سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه:

باند سارقان احشام با ۲۱۸ رأس دام سرقتی در شاهین شهر منهدم شد

سرهنگ مختاری از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان احشام و کشف ۲۱۸ راس دام سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شاهین پرس، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گویی، اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در شهرستان شاهین شهر بررسی موضوع و دستگیری عوامل این سرقت ها به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رجبعلی مختاری ادامه داد: کارآگاهان با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند سه سارق را که اهل یکی از استان های کشور بودند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: این سارقان از هفت دامداری سرقت کرده بودند که در مجموع تعداد 218 راس دام سرقتی به ارزش دو میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ مختاری تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه این سارقان هنگام ورود به دامداری ها با اعمال زور و ضرب وشتم نگهبانان سرقت می کردند از دامداران خواست محل نگهداری احشام را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کرده و  از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به شما رجوع می کنند به محل نگهداری احشام خودداری کنید و در صورت مشاهد افراد ناشناس و یا خودروهای مشکوک در اطراف محل نگهداری احشام موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.