۲۲:۳۰ - شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶

عصر امروز انجام شد؛

تجمع دانشجویان دانشگاه مالک اشتر در واکنش به سخنرانی ضد ایرانی ترامپ

دانشجویان دانشگاه مالک اشتر عصر امروز در واکنش به اظهارات سخیف و ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا در یادمان شهدای گمنام این دانشگاه تجمع کرده و با صدور بیانیه ای حمایت قاطع خود از انقلاب اسلامی ایران و اهداف آن ابراز کردند.

به گزارش شاهین پرس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان در واکنش به اظهارات ضد ایرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا بیانیه‌ای صادر و در تجمع دانشجویان بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه قرائت و حمایت خود از انقلاب اسلامی ایران و اهداف آن را ابراز کردند.

متن بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امام صادق(ع) : کبرو بزرگی جامه ایست مخصوص خداوند بی نیاز و شایسته ی آن ذات مقدس، هرکس با او در این صفت به مبارزه برخیزد و بر مردم بزرگی بفروشد،خداوند جز پستی و حقارت چیزی بر او نمی افزاید.

عرض سلام وتسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین و امام سجاد علیهما السلام ،خدمت رهبرحکیم وفرزانه انقلاب اسلامی، شهداوامام شهدا ،خمینی کبیرومردم عزیز ایران و کل نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران.

در پاسخ به یاوه گویی های رییس جمهور امریکا درمورد مسائل منطقه ای و جهانی ، بسیج دانشجوئی دانشگاه صنعتی مالک اشتراصفهان پیام­هایی در واکنش به این یاوه گویی ها اعلام میدارد.

آقای ترامپ حکومتی را که تو از آن به عنوان دیکاتور خودکامه و رژیم یاغی یادکردی همان اسلام ناب محمدی است که 1400 سال است نماد صلح و آرامش در جهان بوده و پایه گذار اصلی دموکراسی در تاریخ بشریت می باشد.

تعبیر تو در مورد وقایع سال 1979 به درد خودت و هم پیمانانت میخورد ، در سال 1979 ملت ایران با همان غرور ملی و میهنی که تو از آن یاد کردی، انقلابی گری را به جای حکومت طاغوت دست نشانده شما با آغوش باز پذیرفتند.

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران درجریان انقلاب اسلامی ضربه مهلک دانشجویان پیرو خط امام روح ا… (ره) بر پیکره نظام سرمایه داری به ویژه آمریکا بود.

آقای ترامپ تو با تروریست خواندن سپاه انقلاب اسلامی و حزب الله لبنان در واقع به دست خود آبروی خود را میبری،چرا که استفاده از واژه تروریست بر زبان تو و هم پیمانانت مایه تمسخر آزاد اندیشان جهان است. کشتار های شما ومتحدانتان در عراق ، سوریه ، در یمن به دست آل سعود خائن ، کشتار مردم بی دفاع فلسطین به دست رژیم غاصب صهیونیستی ، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران و دادن مدال افتخار به کاپیتان ناو وینسنس اندکی از لکه های ننگی است که تا ابد در پیشانی شما خورده است.

در جریان وقایع سال 88 که تو آن را انقلاب سبز خطاب کردی این مزدوران شما بودند که با خیانت بزرگ وفراموش نشدنی که نتیجه ی هواپرستی، قانون شکنی ،خودپرستی وخود بزرگ بینی بود امنیت ملی ایران را تهدید کردند وبا هتک حرمت عاشورای حسینی داغ دل ملت ایران را تازه کردند.

آقای دیوانه کشوری که تاریخچه اش به اندازه یک برگ از تاریخ ملت بزرگ ایران هم نمی شود به چه حقی در مورد خلیج همیشگی فارس اظهار نظر میکند و با زبان شوم خویش برای ما و منطقه ما تعیین تکلیف میکند؟ به یاد داشته باش که اگر بخواهی کوچکترین غلطی در حوزه خلیج فارس یا دریای عمان یا در هر جای دیگر جهان بر علیه منافع ملی ایران انجام دهی تمامی پایگاه های شما و هم پیمانانتان را با خاک یکسان خواهیم کرد.

مردم سوریه ، برادران دینی ما و بشار اسد رئیس جمهور قانونی این کشور است . به حول و قوه الهی طی ماه های آینده جول  و پلاس داعش و تکفیری ها از منطقه به دست همان سپاه پاسدارن جمع خواهد شد.

وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛ نیرویی که بر قلوب مردم منطقه حکومت می کند و افتخار این را دارد که مستقیما زیر نظر رهبر عظیم االشان ایران اسلامی است.

طبق فتوای رهبر انقلاب ، ما هرگز دنبال سلاح هسته ای نیستیم ولی این را بدان فرد فرد 80 میلیون نفر ایرانی برای شما یک سلاح هسته ای محسوب می شوندو بدان که آرزوی نظارت بر برنامه موشکی ایران و بازدید از سایت های نظامی ما را به گور خواهی برد.

و اما برجام ، توافقی که علی رغم بدببینی های رهبرر عزیزمان صورت گرفت و تنها نتیجه آن تکرار مکررات بود “آمریکا و غرب قابل اعتماد نیستند” نتیجه آن عدم توجه کافی به اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام عظمای ولایت (حفظه الله) بود و موجب ویرانی اقتصاد و تولید داخلی و بیکاری هزاران جوان ایرانی گردید.

بدانید که لغو برجام موجب خشنودی ما و فرصتی دوچندان برای جهش علمی و اقتصادی ملت ایران است و هر زمان رهبر عزیزمان اذن دهند ما برجام را به آتش خواهیم کشید.

خطاب به مولا و صاحب امرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) ما جوانان انقلابی تا آخرین قطره خون خود پای عهد و میثاقی که با شهدا و امام شهدا بسته ایم می مانیم و همچون عمارها و مالک ها گوش به فرمان علی آماده جان دادنیم.

وخطاب به رئیس جمهور آمریکا : بدان سگی که توانایی جنگیدن ندارد؛ شروع به پارس کردن می کند.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان

22 مهر 1396

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.