۱۷:۰۱ - سه شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۳

بصیری فرماندار شهرستان در جلسه شورای اداری:

ضرورت تحول در اقتصاد نیازمند اصلاح فرهنگ می باشد

با استعانت به رمز یا زهرا(س) و عزمی ملی و مدیریت جهادی در جهت تحقق شعار سال تلاش می کنیم تا جلوی هجوم فرهنگی بیگانه را بگیریم و با فرهنگ سازی صحیح به مقاوم سازی اقتصاد کمک کنیم.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، با حضور نماینده مجلس، فرماندار، مدیران و مسئولین اداری و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان اولین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه در جوار تربت شهدای شاهین شهر تشکیل شد.

 

در ابتدای این جلسه حسینعلی حاجی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اولین جلسه ادرای را در کنارتربت شهدا تشکیل دادیم تا عهد و پیمان ببندیم و از اهداف و آرمان‌های امام و شهدا حفظ و حراست کنیم.

وی با اشاره به تحولات اقتصادی در سال جدید تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا بتوانیم کارآمدی نظام را بالاببریم و جمع بندی عملکرد ما حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد و فرهنگ با دو ویژگی مهم عزم ملی و مدیریت جهادی خطاب به مدیران اظهار داشت: همچون سالهای دفاع مقدس با استعانت به رمز یا زهرا(س) و عزمی ملی و مدیریت جهادی در جهت تحقق شعار سال تلاش می کنیم تا جلوی هجوم فرهنگی بیگانه را بگیریم و با فرهنگ سازی صحیح به مقاوم سازی اقتصاد کمک کنیم.

حاجی همچنین اظهار امیدواری کرد: با انسجام خوبی که در شهرستان با انتصاب فرماندارجدید وجود دارد امسال سال کوشش و تلاش مضاعف و اتمام آنچه را که مدیران در قالب سفیران خدمت نسبت به مردم تعهد داده‌اند برای شهرستان شاهین شهرو میمه باشد.

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان در این جلسه با بیان اینکه نوروز موسم تحول، نوسازی و جهت گیری به سوی تعالی و پیشرفت است افزود: آغاز سال نو تجدید عهد طبیعت برای نوزایی و تحول است و خوب است که انسان در این رهگذر از طبیعت الهام بگیرد.

فرماندار شهرستان افزود: در کنار تربت پاک شهدا دست به دعا برمی داریم و از خداوند متعال آرزوی تحول و پیشرفت به سوی ارزش ها را خواستاریم.

بصیری در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی وهمچنین ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: این تاکیدات نشان دهنده ضرورت تحول در اقتصاد و نیاز به اصلاح فرهنگ می باشد. بنابراین زیرساخت تغییر و تحول در اقتصاد بحث فرهنگی است، چرا که تا فرهنگ مصرف اصلاح نشود اقتصاد نیز اصلاح نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم نشان داده‌اند همواره در عرصه بوده و هستند و در شرایط فعلی نیزهمانند سالهای دفاع مقدس با اصلاح اقتصاد و فرهنگ دشمن را از پا در خواهند آورد.افزود: دولت بر اجرای قانون و دغدغه‌ها و منویات مقام معظم رهبری تاکید و اصرار بر اجرای تبصره 21 قانون هدفمندی یارانه ها در ابتدای سال دارد.و برای این کار باید جدی وارد میدان شویم.

بصیری خطاب به مدیران شهرستان افزود: با تاکید استاندار مدیران باید در میان مردم حضور داشته باشند، لذا جهت خدمت رسانی بیشتر جلسات بعد از وقت اداری برگزارشود.و همچنین با رعایت نظم و انضباط کاری، رعایت مردم داری و حضور در میان مردم براساس مدیریت جهادی در تمام ساعات شبانه روز در جهت خدمت رسانی به مردم گام بردارند.

 این مراسم که با قرائت زیارت نامه و مرثیه خوانی ایام شهادت حضرت زهراسلام الله علیها آغاز شده بود پس از جلسه با اهدای شاخه های گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به پایان رسید.

shora edari1 shora edari3shora edari2

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.