۲۲:۵۳ - دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)؛

لیدر کمپین انحرافی «الف مثل استاد» دستگیر شد/ پل ارتباطی با اعضای خارج از کشور عرفان حلقه در تور اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج)

پل ارتباطی با اعضای فراری عرفان حلقه در خارج از کشور و لیدر کمپین انحرافی «الف مثل استاد» در اصفهان با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

به گزارش شاهین پرس، اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در یک علملیات پیچیده اطلاعاتی-عملیاتی موفق به دستگیری لیدر اصلی عرفان انحرافی حلقه در استان اصفهان شد.

فردی که در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) افتاده است، سرشبکه اصلی و رابط چندین استان این فرقه انحرافی و سرپل ارتباطی با اعضای فراری عرفان حلقه در خارج از کشور است.

این عنصر منحرف، مسؤول سازمان‌دهی راهپیمایی‌ها و تجمعات عرفان انحرافی حلقه محسوب شده و لیدر اصلی کمپین «الف مثل استاد» در استان اصفهان بوده است.

اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج)، پیش از این نیز در چند عملیات اطلاعاتی مهم، عناصر و سرشبکه‌های اصلی این عرفان در شهرهای اصفهان، نجف‌آباد و شاهین‌شهر را متلاشی کرده بود.

گفتنی است «عرفان حلقه» که با نام «شعور کیهانی» نیز شناخته می‌شود با ادعاهای واهی همچون فرادرمانی، درمان بیماری‌ها، شفابخشی، جاذبه درمانی و تشعشع دفاعی عده‌ای ناآگاه از اقشار مختلف جامعه را به ‌سوی خود جذب و سبب انحراف عقیدتی آن‌ها می‌شود.

تلقینات واهی بیان‌شده از سوی این فرقه منحرف و ضاله باعث افزایش آسیب‏‌های روحی-روانی، سست شدن اعتقادات دینی و فروپاشی بنیان خانواده برخی از آسیب‌دیدگان می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.