شاهین پرس

لیدر کمپین انحرافی «الف مثل استاد» دستگیر شد/ پل ارتباطی با اعضای خارج از کشور عرفان حلقه در تور اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج)

کدخبر: 75611
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ در ساعت ۱۰:۵۳ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس، اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در یک علملیات پیچیده اطلاعاتی-عملیاتی موفق به دستگیری لیدر اصلی عرفان انحرافی حلقه در استان اصفهان شد.

فردی که در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) افتاده است، سرشبکه اصلی و رابط چندین استان این فرقه انحرافی و سرپل ارتباطی با اعضای فراری عرفان حلقه در خارج از کشور است.

این عنصر منحرف، مسؤول سازمان‌دهی راهپیمایی‌ها و تجمعات عرفان انحرافی حلقه محسوب شده و لیدر اصلی کمپین «الف مثل استاد» در استان اصفهان بوده است.

اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج)، پیش از این نیز در چند عملیات اطلاعاتی مهم، عناصر و سرشبکه‌های اصلی این عرفان در شهرهای اصفهان، نجف‌آباد و شاهین‌شهر را متلاشی کرده بود.

گفتنی است «عرفان حلقه» که با نام «شعور کیهانی» نیز شناخته می‌شود با ادعاهای واهی همچون فرادرمانی، درمان بیماری‌ها، شفابخشی، جاذبه درمانی و تشعشع دفاعی عده‌ای ناآگاه از اقشار مختلف جامعه را به ‌سوی خود جذب و سبب انحراف عقیدتی آن‌ها می‌شود.

تلقینات واهی بیان‌شده از سوی این فرقه منحرف و ضاله باعث افزایش آسیب‏‌های روحی-روانی، سست شدن اعتقادات دینی و فروپاشی بنیان خانواده برخی از آسیب‌دیدگان می‌شود.

انتهای پیام/