۱۵:۰۰ - چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه:

پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس بر دوش عزاداران امام صادق(ع) تشییع می شود

سرهنگ قریشی گفت: مراسم وداع و تشییع پیکرهای مطهر دو شهید گمنام و شهیدتازه تفحص شده روز جمعه در سطح شهرستان برگزار می شود.

به گزارش شاهین پرس، همزمان با ایام شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده و دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان شاهین شهر و میمه تشییع و به خاک سپرده می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه ضمن تایید این خبر و تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت پیشوای ششم شیعیان جهان حضرت امام جعفر صادق(ع) با تاکید بر اینکه شهدا مقام والایی دارند و خانواده شهدا حافظان خون پاک شهدا و ادامه دهندگان راه آنها هستند، گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدا، انقلاب اسلامی محفوظ مانده و به عنوان سرمشق و چراغ راه برای مسلمانان جهان در آمده است.

سرهنگ دوم پاسدار سیداحمد قریشی، عزت و سربلندی، امروز ملت ایران در گفتمان جهانی انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدای این انقلاب بیان کرد و افزود: شهدا با حرکت در مسیر مولای خود حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با شهامت و شجاعت به امر رهبر و مقتدای خود لبیک گفته و از حریم انقلاب و اسلام دفاع کردند و باعث سرافرازی میهن اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه شهدا رسالتی از جنس آگاهی و حرکت، بر دوش ما قرار داده اند، خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ شهادت طلبی و مبارزه با ظلم و ستم زورگویان جهانی، تنها نسخه شفابخش استقامت و ایستادگی در جهان است، زیرا تا زمانی که برای دفاع از آرمان های خود می جنگیم و زیر بار زور نخواهیم رفت و پیروز خواهیم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در تشریح ویژه برنامه تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام و شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس گفت: پیکرهای پاک و مطهر 20 شهید که وارد استان اصفهان شده اند روز پنجشنبه در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهر اصفهان تشییع و تعدادی به شهرستان های مختلف برای خاکسپاری منتقل می شوند.

وی افزود: پیکر مطهر شهید منوچهر برزگر فرجی که پس از 33 سال مفقودالاثری به تازگی در منطقه عملیاتی شرق دجله تفحص و شناسایی شده است روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه از مصلی تا سه راه فردوسی بر دوش نمازگراران تشییع و سپس در گلزار شهدای بهشت معصومه این شهر به خاک سپرده می شود.

سرهنگ قریشی اضافه کرد: پیکرهای دو شهید گمنام نیز پس از دعای ندبه در تکیه امام حسین(ع) شهر میمه و تشییع و عبور از شهر وزوان و روستاهای ونداده، ازان، زیادآباد، حسن رباط و لوشاب با استقبال مردم شهر لایبید تشییع و در تپه نورالشهداء تدفین خواهند شد.

وی با بیان اینکه شهدا ولی نعمتان ما هستند و وظیف داریم که خون آنها را پاس داشته و ادامه دهنده راهشان باشیم، از عموم مردم شهید پرور، ولایت مدار و هوشیار شهرستان دعوت کرد تا با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدا، یاد و نام آنها را گرامی داشته و حماسه ای بیادمانی خلق کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.