شاهین پرس

پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس بر دوش عزاداران امام صادق(ع) تشییع می شود

کدخبر: 75201
۲۸ تیر ۱۳۹۶ در ساعت ۳:۰۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس، همزمان با ایام شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده و دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان شاهین شهر و میمه تشییع و به خاک سپرده می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه ضمن تایید این خبر و تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت پیشوای ششم شیعیان جهان حضرت امام جعفر صادق(ع) با تاکید بر اینکه شهدا مقام والایی دارند و خانواده شهدا حافظان خون پاک شهدا و ادامه دهندگان راه آنها هستند، گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدا، انقلاب اسلامی محفوظ مانده و به عنوان سرمشق و چراغ راه برای مسلمانان جهان در آمده است.

سرهنگ دوم پاسدار سیداحمد قریشی، عزت و سربلندی، امروز ملت ایران در گفتمان جهانی انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدای این انقلاب بیان کرد و افزود: شهدا با حرکت در مسیر مولای خود حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با شهامت و شجاعت به امر رهبر و مقتدای خود لبیک گفته و از حریم انقلاب و اسلام دفاع کردند و باعث سرافرازی میهن اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه شهدا رسالتی از جنس آگاهی و حرکت، بر دوش ما قرار داده اند، خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ شهادت طلبی و مبارزه با ظلم و ستم زورگویان جهانی، تنها نسخه شفابخش استقامت و ایستادگی در جهان است، زیرا تا زمانی که برای دفاع از آرمان های خود می جنگیم و زیر بار زور نخواهیم رفت و پیروز خواهیم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در تشریح ویژه برنامه تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام و شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس گفت: پیکرهای پاک و مطهر 20 شهید که وارد استان اصفهان شده اند روز پنجشنبه در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهر اصفهان تشییع و تعدادی به شهرستان های مختلف برای خاکسپاری منتقل می شوند.

وی افزود: پیکر مطهر شهید منوچهر برزگر فرجی که پس از 33 سال مفقودالاثری به تازگی در منطقه عملیاتی شرق دجله تفحص و شناسایی شده است روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه از مصلی تا سه راه فردوسی بر دوش نمازگراران تشییع و سپس در گلزار شهدای بهشت معصومه این شهر به خاک سپرده می شود.

سرهنگ قریشی اضافه کرد: پیکرهای دو شهید گمنام نیز پس از دعای ندبه در تکیه امام حسین(ع) شهر میمه و تشییع و عبور از شهر وزوان و روستاهای ونداده، ازان، زیادآباد، حسن رباط و لوشاب با استقبال مردم شهر لایبید تشییع و در تپه نورالشهداء تدفین خواهند شد.

وی با بیان اینکه شهدا ولی نعمتان ما هستند و وظیف داریم که خون آنها را پاس داشته و ادامه دهنده راهشان باشیم، از عموم مردم شهید پرور، ولایت مدار و هوشیار شهرستان دعوت کرد تا با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدا، یاد و نام آنها را گرامی داشته و حماسه ای بیادمانی خلق کنند.

انتهای پیام/