۱۵:۱۵ - جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

امام جمعه شاهین شهر:

با کمک مردم شاهین شهر 12 زندانی جرائم نقدی به‌زودی آزاد می‌شوند

حجت الاسلام ملکیان گفت: برای آزادی 18 زندانی جرائم نقدی، به کمک چهار میلیارد ریالی نیکوکاران نیاز است که با جمع‌آوری کمک‌های خیران، 12 زندانی آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه حدود 400 زندانی این شهرستان در انتظار کمک‌های نیکوکاران هستند گفت: برای آزادی 18 زندانی جرائم نقدی، به کمک چهار میلیارد ریالی نیکوکاران نیاز است که با جمع‌آوری کمک‌های خیران، 12 زندانی آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند.

حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان با اشاره به تحولات منطقه خاطرنشان کرد: امروز اگر شاهد افزایش اقدامات تروریستی تکفیری‌های داعش، سرکوب بیشتر قیام مردم مظلوم بحرین، کشتار ملت یمن به دست مزدوران آل سعود، بحران قطر و سرکوب ملت مظلوم فلسطین هستیم اینها همه آثار و پیامدهای سفر رئیس‌جمهور امریکا به عربستان سعودی است.

وی انهدام چندین تیم تروریستی تکفیری داعش در روزهای اخیر در جنوب شرق و غرب کشور را نشانه آمادگی کامل نیروهای سپاه پاسداران، امنیتی و انتظامی ارزیابی کرد و افزود: راهپیمایی باشکوه روز قدس امسال، پس از انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت 73 درصدی مردم، سفر ترامپ به عربستان و اقدامات کور تروریست‌ها در تهران، پیام وحدت ملت ایران را به جهانیان مخابره خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر تصریح کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت در عراق و سوریه، نتیجه همکاری رزمندگان حزب‌الله، مدافعان حرم ایران، گردان‌های فاطمیون افغانستان، نیروهای مسلح عراق، سوریه و روسیه بوده است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت جمعی از شهدای حزب موتلفه اسلامی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و شهید چمران بیان کرد: توقف اجرای سند 2030 در شورای عالی انقلاب فرهنگی، پس از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، خبر خوشی برای ملت ایران است.

ملکیان در خطبه نخست، ساده زیستی، خلوص، شجاعت، عدالت، دستگیری از مظلومان و مبارزه با ظالمان را ازجمله خصوصیات برجسته امام علی و الگویی برای مردم دنیا بیان کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.