۲۳:۳۶ - جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

گزارش شاهین پرس از حماسه حضور مردم شاهین شهر؛

همه با یک انگیزه مشترک برای عزت ایران اسلامی آمده بودند

حضور حداکثری مردم در انتخابات پازل دشمن در القای ناکارآمدی اسلام در عرصه اجتماع را به هم ریخت.

به گزارش شاهین پرس، انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا امروز برگزار شد و شهروندان شاهین شهر نیز همانند سایر مردم جای جای ایران اسلامی در این انتخابات به صورت فعال و پرشور شرکت کردند.

انتخابات حداکثری در همه دنیا نماد اقتدار و بزرگترین مانور سیاسی محسوب می شود، امروز مهمترین راهبرد دشمنان برای نابودی جمهوری اسلامی خالی کردن انقلاب اسلامی از محتوای اصلی آن است، یعنی دشمن امروز می داند که در جنگ نظامی با ایران راه به جایی نخواهد برد و بازنده همه جنگ های نظامی بوده و هست و خواهد بود، امروز جمهوری اسلامی حتی در دورترین نقاط از مرزهای کشورمان هم در معادلات جهانی تأثیر گذار است.

امروز دشمن دیگر دنبال فروپاشی نظامی نیست و راهبرد جنگ نرم را دنبال می کند، جنگ نرم البته ابعاد مختلفی دارد و نتیجه آن هم نفوذ در همه ابعاد است که به فرموده رهبر معظم انقلاب نفوذ امنیتی ساده ترین آن ها و نفوذ فرهنگی خطرناک ترین آن هاست، در نفوذ فرهنگی دشمن به دنبال تغییر باورهای مردم است.

استکبار جهانی امروز دنبال آنست تا بر نهادهای تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام مسلط شود و کم کم این باور را در مردم ایجاد کند که جمهوری اسلامی دیگر کارآمد نیست و اسلام نمی تواند در صحنه اجرا و در سطح جامعه و سیاست متبلور شود و القاء کند که اسلام تنها باید مختص به مساجد و عبادتگاه ها و زیارتگاه ها باشد و در عرصه سیاست و اقتصاد و فرهنگ وارد نشود.

با یک نگاه به راهبرد دشمن و بررسی استراتژی استکبار برای زمین گیر کردن ایران به این نتیجه می رسیم که انتخابات ضعیف محمل بسیار مهم و اصلی برای بهره برداری و نفوذ فرهنگی دشمن است، چرا که انتخابات ضعیف از یک جهت القاء می کند که جمهوریت و اسلامیت با یکدیگر سازگار نیستند و از جهت دیگر هم با ضعف مشارکت و دغدغه نداشتن مردم برای انتخاب رییس جمهور اصلح بیم آن می رود که بزرگترین نهاد تصمیم گیر کشور یعنی قوه مجریه به دست افرادی بیفتد که بهترین نیستند و ناکارآمدی دولت می تواند سبب نارضایتی مردم و تکمیل پازل دشمنان در القای ناکارآمدی اسلام در عرصه اجتماع شود، در مقابل انتخابات حداکثری پازل دشمنان را به هم می ریزد.

سعی کردیم تا با شهروندان شاهین شهری در خلال فرآیند انتخابات گپ و گفتی داشته باشیم تا نظرات آن ها درباره ابعاد مختلف انتخابات را جویا شویم.

پویا امینی 32 ساله در پاسخ به انگیزه اش از حضور در پای صندوق رأی گفت: ما کشورمان را دوست داریم و می دانیم که در طول تاریخ همواره مورد گزند دشمنان بوده است، ایران سرزمین زرخیزی است که باید سرآمد همه کشورهای دنیا از نظر علمی، اقتصادی و تکنولوژیکی باشد، البته ممکن است که ما انتقاداتی نسبت به امور اجرایی و فرهنگی یا سیاسی و اقتصادی داشته باشیم اما می دانیم که همواره در جمهوری اسلامی مردم نقش تعیین کننده در انتخاب رییس جمهور و در نتیجه قوه اجرایی کشور دارند و همین سبب می شود تا امروز به پای صندوق رأی بیاییم.

امینی در ادامه بیان کرد: اگر منصفانه نگاه کنیم امروز ایران یکی از قدرتمند ترین روزگاران خود در طول تاریخ را سپری می کند و در دوره معاصر بی شک جمهوری اسلامی نسبت به دوران پهلوی و قاجار بسیار سرآمد است و هیچ کس نمی تواند پیشرفت های بی نظیر ایران در طول 38 سال گذشته در همه ابعاد را انکار کند.

امینی افزود: در دنیای مدرن امروز دموکراسی از شاخص های فرهنگی و اقتدار هر ملت و کشوری محسوب می شود که شرکت در انتخابات و باور مردم به اینکه حق و نقش مهمی در تعیین حاکمیت ایفا می کنند سبب پایداری و پیشرفت کشور خواهد شد و در عین حال مردمی بودن نظام چشم طمع دشمنان را کور می کند.

شهروند جوان شاهین شهری در پاسخ به ملاک های خود برای تعیین کاندیدای مورد نظر ریاست جمهوری گفت: من به کسی رأی خواهم داد که همواره عزت کشورم را مد نظر داشته باشد و بتواند جایگاه و اقتدار ایران را در بعد بین الملل در همه عرصه ها ارتقاء دهد و از نیروی انسانی ایرانی به بهترین نحو برای پیشرفت ایران بهره ببرد.

فاطمه ربیعی 25 ساله دیگر شهروند شاهین شهری حاضر در پای صندوق رأی انگیزه خود از حضور در انتخابات را اعتلای اسلام و حفظ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند برای نا امید کردن دشمنان اسلام لازم است تا امروز مانور اقتدار سیاسی و مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان بکشیم.

ربیعی اظهار کرد: همانطور که نیروهای مسلح  و بسیجیان ما همواره در جبهه جنگ سخت و میدان نبرد با دشمنان در مرزها و امروز در فراسوی مرزها در سوریه و عراق و سایر نقاط جهان به جنگ با دشمنان مشغول هستند لازم است تا ما هم امروز با توطئه های دشمنان در ابعاد فرهنگی و سیاسی مقابله کنیم و شرکت در انتخابات یکی از این موارد در جنگ نرم محسوب می شود.

ربیعی افزود: انتخابات در واقع مانور سیاسی است، مانورهای نظامی همواره در حفظ  امنیت کشور مؤثر هستند و لرزه بر اندام دشمنان می اندازند، شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات هم یک نوع نماد اقتدار ایران در عرصه سیاسی است و می تواند نقش پررنگی در بازدارندگی دشمنان ما ایفا کند.

این خانم شاهین شهری تصریح کرد: من به کسی رأی می دهم که برای عزت اسلام و مسلمین و کشور بیشترین تلاش را کرده باشد و همواره به طبقات ضعیف و مستمندان توجه داشته باشد، به کسی رأی خواهم داد که نگاهش برای حل مشکلات کشور به داخل و تکیه بر توانایی های داخلی باشد و لبخند رضایت را بر لبان رهبر عزیز انقلاب بنشاند، اگر رییس جمهور آینده منویات رهبر انقلاب در سیاست های کلی نظام را مورد توجه جدی قرار دهد حتماً می تواند همه مشکلات اقتصادی و فرهنگی را حل کند، امروز مشکل اصلی کشور ما در اقتصاد است و اقتصاد مقاومتی بهترین چاره این درد است.

وحید شاه نظری 42 ساله شهروند شاهین شهری دیگر در صف شعبه اخذ رأی گفت: امروز آمده ام تا اولاً تو دهنی به همه یاوه گویانی بزنم که خیال می کنند مردم ایران از اسلام و انقلاب خسته شده اند و ثانیاً آمده ام تا نظر خودم را در تعیین رییس جمهور مطلوب خود و خانواده ام در صندوق رأی اعلام کنم.

شاه نظری افزود: وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم واقعاً سخت شده اما ما ایمان داریم که می توانیم این مشکلات را حل کنیم و امیدوارم تا نتیجه نهایی آرای مردم به سمت رییس جمهوری باشد که درد فقیر و بیچاره ها را بداند و همانطور که امام خمینی(ره) به مستضعفان توجه داشت رییس جمهور هم به فکر درمان درد این مردم نجیب و محترم باشد و وعده های تو خالی ندهد.

وی بیان کرد: امروز دیگر وقت آن است تا چرخ اقتصاد کشور به خوبی بچرخد و اشرافیگری و تبعیض از مدیریت اجرایی کشور بیرون برود، این طور نباشد که همه امتیازات فقط اختصاص به عده ای خاص داشته باشد، فکر می کنم امروز مردم برای تغییر وضعیت موجود در رکود و عقب افتادن حقوق ها و اخراج کارگران از کارگاه ها مصمم هستند و امیدوارم تا چنین نتیجه ای حاصل شود.

شهروند میانسال شاهین شهری ابراز کرد: هر چه رییس جمهور ما تواناتر و قوی تر باشد و بتواند طبقات ضعیف را قوی کند این می تواند در بعد امنیتی هم به نفع کشور باشد و دشمن وقتی می بیند مردم ایران از همه لحاظ قوی هستند و کشور و نظامشان را دوست دارند می ترسد و عقب نشینی می کند، البته هر چه رییس جمهور منتخب رأی بیشتری داشته باشد در داخل کشور هم می تواند قوی تر کار کند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.