۲۰:۰۱ - شنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۳

بازدیدمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی از ستاد نوروزی شاهین شهر

به منظور بررسی نحوه خدمات رسانی به میهمانان نوروزی ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری در شاهین شهر حاضر شد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، دکتر سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری به همراه پیر حسین کولیوند رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر ایران جهت بازدید از نحوه خدمات رسانی به میهمانان نوروزی وارد شاهین شهر شدند و مورد استقبال مدیران ارشد استان و شهرستان قرار گرفتند.

مهندس طرفه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ، دکتر مصلحی مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان و دکتر مومنی مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان از جمله مقامات استان بودند که در بازدید از ستادهای استقبال از میهمانان نوروزی، ایستگاه های سلامت و ستاد هدایت گردشگران معاون رئیس جمهور را همراهی می کردند.
رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور در هنگام ورود به شاهین شهر مورد استقبال فرماندار شهرستان، رییس شورای اسلامی شاهین شهر، شهردار و معاونین شهردار و مدیران عامل سازمان های وابسته به شهرداری قرار گرفت.
شایان ذکر است سال گذشته شهرداری شاهین شهر به عنوان ستاد استقبال از میهمانان نوروزی برتر معرفی شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.