۱۶:۳۲ - جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲

جشن نیکوکاری جشن تقسیم شادیها

در آستانه سال نو مردم خیر و نوع دوست شاهین شهر همچون سال های گذشته در جشن نیکوکاری شرکت کرده و نیازمندان را نیز در شادیهای خود شرکت دادند.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، مردم خیر و نوع دوست شاهین شهر همچون سال های گذشته، در آستانه سال نو در جشن نیکوکاری شرکت کردند و به وسیله هدایا و کمکهای نقدی دست نیازمندان را گرفتند.

40 پایگاه امروز در سطح شهر کمکهای مردمی را جمع آوری می کند،کمیته امداد امام خمینی(ره) در اقدامی جالب در کنار پایگاه مرکزی جمع آوری کمکهای مردمی ایستگاه سلامت برپا کرده بود که همه امکان استفاده از این ایستگاه را بصورت رایگان داشتند که اتفاقا بسیار مورد استقبال قرار گرفته بود.

علی شاه نظری مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه جشنواره نیکوکاری کار خود را از مدارس شروع کرده افزود: از220 پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی 180 پایگاه در مدارس و 40 پایگاه امروز در سطح شهر و مساجد و 5 پایگاه فردا در مصلی های نماز جمعه اقذام به جمع آوری کمکهای مردمی می کنند.

شاه نظری میزان استقبال و مشارکت مردم را تا این ساعت بسیار خوب خواند و افزود : انتظار می رود طبق سنوات گذشته در ساعات بعدازظهر این میزان بیشتر می شود

وی افزود: باهمکاری آموزش و پرورش در اولین فرصت این کمکها به دست نیازمندان خواهد رسید. وهمچنین ابراز امیدواری کرد که با مشارکت خوب مردم بتوانیم در استانه سال جدید کمکهای خوبی به نیازمندان داشته باشیم.

15esfand192

15esfand92

15esfand392

15esfand292

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.