۱۳:۱۴ - پنجشنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۶

رئیس ستاد انتخابات شاهین شهر و میمه:

84 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان ثبت نام کرده اند

بصیری گفت: تا ساعت ۱۰ صبح سوم فروردین، تعداد ۸۴ نفر داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نام نویسی کرده اند.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با شاهین پرس، از نام نویسی 84 نفر از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهرستان خبر داد و گفت: تا ساعت 10 صبح امروز پنجشنبه سوم فروردین ماه تعداد 84 نفر از داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در فرمانداری و بخشداریهای تابعه ثبت نام خود را قطعی اعلام کرده اند.

علیرضا بصیری با بیان اینکه71 نفر از ثبت نام کنندگان مرد و 13 نفر زن هستند خاطرنشان کرد: تعداد 66 نفر از ثبت نام کنندگان داوطلب انتخابات شوراهای شهر و 18 نفر نیز داوطلب عضویت در انتخابات شورای روستاها هستند.

وی نام نویسی گروهای متعدد سنی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان را از ویژگی های ثبت نام عنوان و اعلام کرد: گروه سنی ثبت نام کنندگان داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر از زیر 30 تا 65 سال شامل می شود بدین ترتیب که زیر 30 سال 10 نفر، از 30 سال تا 35 سال 12 نفر، از 36 الی 40 سال 14 نفر، از 41 سال تا 45 سال 14 نفر، 46 تا 50 سال پنج نفر، 51 سال تا 55 سال سه نفر، 56 سال تا 60 سال شش نفر و از 61 الی 65 سال نیز دو نفر هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مهلت نام نویسی از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری و بخشداری های شهرستان را تا ششم فروردین سال 96 اعلام و تاکید کرد: بهتر است داوطلبان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده و از موکول کردن به روزهای آتی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه افراد ثبت نام شده مورد استعلام مراجع چهارگانه قرار می گیرند که همزمان با شروع ثبت نام بصورت روزانه استعلام آنها به مراجع ارسال می شود افزود: کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان از ۱۷ تا ۲۳ فروردین ماه به مدت هفت روز در هیات‌های اجرایی انجام خواهد شد.

بصیری خاطرنشان کرد: بررسی صلاحیت کاندیداها توسط هیات‌های نظارت بعد از اعلام نظر هیات‌های اجرایی، از ۲۵ لغایت ۳۰ فروردین ماه ۹۶ انجام می شود و نظر هیات های نظارت نیز تا اول اردیبهشت ماه ۹۶ به هیات‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه اسامی نهائی داوطلبان در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد افزود: زمان تبلیغات انتخابات ینجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۷ اردیبهشت به مدت یک هفته است.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.