۰۹:۲۹ - چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین شهر و میمه:

مرغ منجمد با قیمت مصوب 5900 تومان در فروشگاه های شاهین شهر و میمه توزیع می شود

بدیعیان گفت: مرغ منجمد با قیمت پنج هزار و ۹۰۰ تومان از سوی پشتیبانی امور دام، تهیه و بصورت نوبتی در فروشگاه ها توزیع می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفتگو با شاهین پرس از ذخیره کالا و اقلام مورد نیاز شب عید مردم به مقدار کافی خبر داد و گفت: هیچ مشکلی به لحاظ تامین کالا وجود ندارد و کالاهای مورد نیاز به مقدار کافی وجود دارد.

مصطفی بدیعیان با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار شب عید در تلاش برای جلوگیری از افزایش قیمت، تامین کالاهای اساسی و در دسترس بودن کالاها تشکیل شده است افزود: به منظور تنظیم بازار از ابتدای اسفند ماه سال جاری قریب به 60 تن شکر و 110 تن برنج تامین و به فروشگاه های بزرگ، فروشگاه های شرکت تعاونی مصرف کارکنان دولت و شهرداری های شهرستان تزریق شده است.

وی اضافه کرد: مرغ منجمد از سوی پشتیبانی امور دام، با قیمت پنج هزار و 900 تومان تهیه و بصورت نوبتی در فروشگاه ها توزیع می شود همچنین از سوی شرکت تعاونی روستایی شهرستان 120 تن میوه از قبیل پرتقال و سیب خریداری شده که بزودی با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت در بین 25 عامل میوه فروشی شهرستان از جمله 11 عامل در شاهین شهر توزیع می شود.

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان از شهروندان خواست در خرید عجله نکرده و نگران تامین کالاهای مورد نیاز خود نباشند چرا که به مقدار کافی کالاهای اساسی در بازار توزیع شده است.

وی با بیان اینکه واحد بازرسی و رسیدگی به تخلفات و شکایات این اداره صبح و بعدازظهر آماده پاسخگویی به سئوالات و رسیدگی به شکایات هستند به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش قیمت شکایات خود را علاوه بر واحد بازرسی اتاق اصناف، به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با شماره تلفن 45253990 و 124 در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

اتتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.