۱۵:۲۵ - یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین شهر و میمه خبر داد:

دومین نمایشگاه بهاره شهرستان پلمپ و تعطیل شد

بدیعیان گفت: نمایشگاه بدون مجوز صنایع دستی شهر گز با حکم قضایی تعطیل و پلمپ شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفتگو با شاهین پرس از پلمپ یک نمایشگاه در شهر گز برخوار خبر داد و گفت: این نمایشگاه به دلیل نداشتن مجوز پلمپ شده است.

مصطفی بدیعیان افزود: درخواستی مبنی بر برپایی نمایشگاه صنایع دستی اقوام ایرانی از اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان در کمیسیون نظارت مورد بررسی قرار گرفت و با برپایی نمایشگاه صنایع دستی منوط به کسب مجوزهای لازم موافت شد.

وی افزود: متاسفانه فرد درخواست کننده بدون دریافت مجوز نمایشگاه را برپا و علاوه بر صنایع دستی اقلامی همچون پوشاک، آجیل و خشکبار، شیرینی و ترشیجات نیز عرضه کرده بود که این موضوع نارضایتی و شکایت کسبه شهر گز را در پی داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با بیان اینکه برپایی هرگونه نمایشگاه عرضه مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانه و غیره با محوریت اتاق اصناف انجام می شود تصریح کرد: اخطار مهلت 24 ساعته دریافت مجوز برای این نمایشگاه صادر شد که به دلیل بی اعتنایی مسئول برگزار کننده نمایشگاه به اخظار قانونی و همچنین افزایش نارضایتی کسبه شهر با دستور قضایی این نمایشگاه پلمپ و تعطیل شد.

وی برپایی نمایشگاه های بدون مجوز توسط افراد سودجو را محلی برای عرضه کالاهای قاچاق و غیر بهداشتی عنوان کرد و افزود: شهروندان باید مراقب باشند که برای خرید اقلام مورد نیاز شب عید خود به فروشگاه های مجاز عرضه کالا مراجعه و به تاریخ تولید و انقضاء، کد مجوز تولید و برچسب تولید داخلی یا تایید سازمان بهداشت توجه کنند.

در یک هفته اخیر این دومین نمایشگاه در سطح شهرستان است که بدون مجوز اقدام به عرصه مواد غذایی و پوشاک کرده بود که با دستور قضایی پلمپ گردیده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.