۱۸:۰۷ - سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲

دانشگاه در بسترسازی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نقش مهمی دارد

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: دانشگاهیان بعنوان نخبگان جامعه بیشترین نقش را برای توجیه مردم و بسترسازی در اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها دارند.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، علیرضا بصیری در جمع کارکنان و اساتید دانشگاه با اشاره به ارتقا و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد شکوفایی دانشگاه آزاد اسلامی در شاهین‌شهر هستیم که با همت هیأت موسس و هیأت رئیسه واحد شاهین‌شهر ضمن برخورداری از فضاهای عمرانی مناسب دارای تعداد چشمگیری از دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف می‌باشد.

وی افزود: این دستاوردها با تلاش و کوشش روسای قبلی و رئیس فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر فراهم گردیده که قابل تقدیر و تشکر می‌باشد.
بصیری با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در ابتدای سال آینده اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب امسال را  با عنوان سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی نامگذاری فرمودند که به فضل الهی در 24 خردادماه شاهد تحقق حماسه سیاسی با حضور گسترده آحاد ملت فهیم ایران اسلامی پای صندوقهای اخذ رای، شکل گرفت که منجر به نا امیدی و یاس بدخواهان نظام گردید.
فرماندار شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: برای تحقق حماسه اقتصادی نیز باید نظام بیمار اقتصادی اصلاح شود و این موضوع از چندین سال قبل در دستور کار دولت‌‌های قبلی بوده به نحوی که شاهد اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها در دولت قبل بودیم که دارای نقاط قوت و ضعف بوده است.
IMG_4060
بصیری، بهره گیری از نقاط قوت فاز اول هدفمندی یارانه‌ها و بر طرف کردن نقاط ضعف را ضروری دانست و افزود: دولت مصمم است تبصره 21 قانون هدفمندی یارانه‌ها که اجرای فاز دوم است را از ابتدای سال 93 به مرحله اجرا درآورد و این در حالی است که بدخواهان نظام به دنبال تخریب و ایجاد جو روانی در جامعه هستند که قطعاً با هوشیاری و اعتماد مردم این اصلاحات در نظام اقتصادی انجام خواهد شد.
بصیری تصریح کرد: دولت به دلیل اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در سال 30 هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد که به ناچار این کسری از منابع و ذخائر کشور که متعلق نسلهای آینده است جبران می‌شود که به مصلحت نمی‌باشد.
فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت بعنوان مجری قانون با هماهنگی و همراهی و تعامل تمامی دستگاهها و اقشار مختلف جامعه بتواند فاز دوم این طرح را به خوبی اجرا کند و جای هیچگونه نگرانی هم وجود نخواهد داشت زیرا اصلاحات نظام اقتصادی به نحوی خواهد بود که آسیبی به اقشار آسیب پذیر جامعه وارد نخواهد کرد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.