۱۵:۰۵ - شنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۳

فرماندار شاهین شهر و میمه:

تاکید دولت ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و رونق اقتصادی است

بصیری فرماندارشاهین‌شهر و میمه گفت:  تاکید دولت تدبیر و امید بر ایجاد اشتغال، جذب سرمایه گذاری و رونق اقتصاد است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین ناعلیرضا بصیری در مراسم تجلیل از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر ضمن ابراز خرسندی از توسعه واحد شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: تقدیر از خدمات و تلاشهای کارکنان باعث ایجاد نشاط در محیط کار خواهد شد و در تقویت روحیه کارمندان بسیار اثرگذار است.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب دولت در یکسال گذشته افزود: در طول یکسالی که از فعالیت دولت تدبیر و امید می‌گذرد، شاهد کسب موفقیتهای بسیار خوبی در عرصه سیاست‌های خارجی و بین المللی هستیم که آزادسازی حقوق مسدود شده ملت، برداشته شدن برخی از تحریم و عدم اعمال تحریم‌های جدید بخشی از این موفقیت‌ها می‌باشد.
فرماندار شاهین شهر و میمه کاهش نرخ تورم را از دستاوردهای اقتصادی دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: دولت کشور را با تورم 5/43 درصد تحویل گرفت که با مدیریت اقتصادی در پایان سال 1392 تورم به 35 درصد رسید و علی رغم اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و پیش بینی افزایش تورم، برابر اعلام بانک مرکزی ایران شاهد کاهش چشمگیر تورم به 3/25 درصد می‌باشیم.
وی افزود: با توجه به تلاشهای دولت در جهت برطرف کردن رکود اقتصادی انتظار می‌رود تا پایان سالجاری تورم به زیر 20 درصد کاهش یابد.
بصیری با اشاره به لزوم حفظ آرامش جامعه در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خاطرنشان کرد:  سیاست‌ها و برنامه های داخلی کشور در طول یکسال گذشته آرامش بسیار خوبی در کلیه سطوح جامعه داشته است.
20140827_083404

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.