۱۵:۵۶ - جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵

امام جمعه شهر گز:

تشکیل بسیج مستضعفین از برکات انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر گز تشکیل سیج مستضعفین را از برکات و الطاف الهی برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج از ابتدای شکل گیری در همه عرصه ها حضور پیدا کرده و با ایفای نقش اول در صحنه های سخت، از انقلاب اسلامی مراقبت کرده است.

به گزارش شاهین پرس؛ امام جمعه شهر گز در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و گرامی داشت فرا رسیدن روز اربعین و هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج مستضعفین از برکات و الطاف الهی برای انقلاب اسلامی ایران بود زیرا بسیج از ابتدای شکل گیری در همه عرصه ها حضور پیدا کرده و با ایفای نقش اول در صحنه های سخت، از انقلاب اسلامی مراقبت کرده است.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی تصریح کرد: بسیج و بسیجیان در حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه پاسدار هستند و همواره در صف مقدم ایثارگران برای دفاع از میهن اسلامی قرار دارند.

وی اضافه کرد: روحیه جهادی و با بصیرت، تقوا و انقلابی گری در بسبجیان موج می زند و اگر این روحیه حفظ شود ارزشهای انقلاب اسلامی و در نهایت ارتش بیست میلیونی که امام خمینی (ره) که سرمایه اسلام است، حفظ خواهد شد.

خطیب نماز جمعه شهر گز عنوان کرد: اهمیت یافتن اربعین برای فداکاری امام حسین(ع) به خاطر زنده نگه داشتن دین اسلام و حماسه سازی ایشان در عصر جهالت است که سبب حفظ ارزشها شد.

وی با بیان اینکه تجمع و پیاده روی اربعین یادآور درس ارزشها با پرچم داری انسانیت است که باید فراگرفت و در طول زندگی از آن بهره برد، تاکید کرد: زیارت اربعین حقایق ارزشها را زنده نگه می دارد و دارای پیام شور وشعف، اقتدار مسلمانان و به خصوص شیعیان است  و یاس و نا امیدی دشمنان اسلام را می توان از دستاورهای آن ذکر کرد.

حجت الاسلام هاشمی به دیدار مردم استان اصفهان با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: امروز وظیفه هر ایرانی حفظ روحیه و جهت گیری انقلابی و بصیرت سیاسی است که مردم اصفهان در همه عرصه های انقلاب و دفاع هشت ساله و سازندگی با این روحیه همواره پیش قدم بوده اند.

وی با اشاره به فساد و گرفتن حقوق های نجومی در سال اقتصاد مقاومتی یادآور شد: انتظار همه مردم از دستگاه قوه قضائیه برخورد قاطع با فساد و اختلاس و گیرندگان حقوق های نجومی است

امام جمعه شهر گز در پایان به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: مجذوب شدن برخی به آمریکایی که فقط رویاست و در واقعیت چیز دیگری ندارد خطاست و این انتخابها برای مردم ایران اثری ندارد  چراکه تاکنون از سوی هیچ رئیس جمهوری در آمریکا خیری نصیب کشور ایران نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.