شاهین پرس

تشکیل بسیج مستضعفین از برکات انقلاب اسلامی است

کدخبر: 69964
۲۸ آبان ۱۳۹۵ در ساعت ۳:۵۶ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ امام جمعه شهر گز در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و گرامی داشت فرا رسیدن روز اربعین و هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج مستضعفین از برکات و الطاف الهی برای انقلاب اسلامی ایران بود زیرا بسیج از ابتدای شکل گیری در همه عرصه ها حضور پیدا کرده و با ایفای نقش اول در صحنه های سخت، از انقلاب اسلامی مراقبت کرده است.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی تصریح کرد: بسیج و بسیجیان در حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه پاسدار هستند و همواره در صف مقدم ایثارگران برای دفاع از میهن اسلامی قرار دارند.

وی اضافه کرد: روحیه جهادی و با بصیرت، تقوا و انقلابی گری در بسبجیان موج می زند و اگر این روحیه حفظ شود ارزشهای انقلاب اسلامی و در نهایت ارتش بیست میلیونی که امام خمینی (ره) که سرمایه اسلام است، حفظ خواهد شد.

خطیب نماز جمعه شهر گز عنوان کرد: اهمیت یافتن اربعین برای فداکاری امام حسین(ع) به خاطر زنده نگه داشتن دین اسلام و حماسه سازی ایشان در عصر جهالت است که سبب حفظ ارزشها شد.

وی با بیان اینکه تجمع و پیاده روی اربعین یادآور درس ارزشها با پرچم داری انسانیت است که باید فراگرفت و در طول زندگی از آن بهره برد، تاکید کرد: زیارت اربعین حقایق ارزشها را زنده نگه می دارد و دارای پیام شور وشعف، اقتدار مسلمانان و به خصوص شیعیان است  و یاس و نا امیدی دشمنان اسلام را می توان از دستاورهای آن ذکر کرد.

حجت الاسلام هاشمی به دیدار مردم استان اصفهان با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: امروز وظیفه هر ایرانی حفظ روحیه و جهت گیری انقلابی و بصیرت سیاسی است که مردم اصفهان در همه عرصه های انقلاب و دفاع هشت ساله و سازندگی با این روحیه همواره پیش قدم بوده اند.

وی با اشاره به فساد و گرفتن حقوق های نجومی در سال اقتصاد مقاومتی یادآور شد: انتظار همه مردم از دستگاه قوه قضائیه برخورد قاطع با فساد و اختلاس و گیرندگان حقوق های نجومی است

امام جمعه شهر گز در پایان به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: مجذوب شدن برخی به آمریکایی که فقط رویاست و در واقعیت چیز دیگری ندارد خطاست و این انتخابها برای مردم ایران اثری ندارد  چراکه تاکنون از سوی هیچ رئیس جمهوری در آمریکا خیری نصیب کشور ایران نشده است.

انتهای پیام/