۱۴:۰۰ - جمعه ۰۲ مهر ۱۳۹۵

فرمانده اسبق لشکر 25 کربلا:

برخی افراد بیمار قصد کم رنگ کردن رشادت های شهدا را دارند/ اراده کنیم تا شعاع 1600 کیلومتری اثری از پایگاه های نظامی دشمن نخواهد بود

سردار قربانی مشاور رئیس کل نیروهای مسلح کشور با ذکر خاطراتی از رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: برخی افراد بیمار قصد کم رنگ کردن رشادتهای شهدا را دارند درحالی که شهدا در هشت سال دفاع مقدس با خلق حماسه مایه عزت، افتخار و سربلندی کشور شدند.

به گزارش شاهین پرس؛  فرمانده اسبق لشکر 25 کربلا شب گذشته در یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم تیپ فاطمیون شهر گز گفت: در 31 شهریور سال 59 صدام با حمایت استکبار و 16 لشکر زرهی تا بن دندان مسلح برای براندازی انقلاب اسلامی به مرزهای کشورمان حمله نظامی کرد.

وی با بیان اینکه همه دنیای کفر برای براندازی و از بین بردن انقلاب اسلامی بر سر کشور ما ریختند خاطرنشان کرد: ارتش قدرتمند عراق در حالی با خیال خام تصرف سه روزه تهران از زمین و هوا و دریا مرزهای ما را مورد تهاجم قرار داد که نیروی مردمی تنها با یاری خدا 34 روز این ارتش قدرتمند را در خرمشهر زمین گیر کرده و تمام معادلات آنها را بر هم زد.

سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی با اشاره به توان بالای موشکی کشور و همچنین رونمایی از آخرین دستاوردهای موشکی کشور تصریح کرد: ما در روز اول جنگ یک نارنجک هم نداشتیم اما امروز علی رغم ذخیره حجم انبوهی از موشک های دوربرد در مناطق مختلف بزودی موشک های با برد 2 هزارو 600 کیلومتر نیز رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اگر اراده کنیم تا شعاع یک هزارو 600 کیومتری از مرزهای کشور اثری از پایگاه نظامی دشمنان وجود نخواهد داشت و جوانان غیور ما براحتی می توانند شهرهای مکه و مدینه و ریاض را تصرف کنند چرا که خداوند در قرآن وعده داده که حاکمیت با مومنین است.

مشاور رئیس کل نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: امروز مرزهای دفاعی ما 1600 کیلومتر به سمت اروپا پیش رفته است و جوانان ما در لباس مدافعان حرم برای یاری اسلام در سوریه و عراق می جنگند تا ما آرامش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اساس کار ما باید تقوا، صداقت و درستکاری و اطاعت از ولی فقیه باشد تاکید کرد: اگر اخلاص در تقوا داشته باشیم لشکر الهی به یاری آمده و نصرت می دهد.

وی با اشاره به زمین گیر شدن 34 روزه دشمن بعثی در خرمشهر گفت: دشمن با هدف از بین بردن انقلاب اسلامی ما را مورد هجوم قرار داد اما ملت ایران با دستان خالی ایستادگی و مقاومت کردند چرا که لشکر خدا هرکسی که اسلام را یاری دهد نصرت خواهد داد.

فرمانده اسبق لشکر 25 کربلا با بیان اینکه عزت و سربلندی ملت ایران از آن خدا است با ذکر خاطراتی از رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: برخی افراد بیمار قصد کم رنگ کردن رشادت های شهدا را دارند در حالی که شهدا در هشت سال دفاع مقدس با خلق حماسه مایه عزت، افتخار و سربلندی کشور شدند.

وی آمار بالای جوانان مجرد اعم از دختر و پسر را دور از شان شهدا دانست و ضمن توصیه به ازدواج آسان، فرزندآوری و تربیت اسلامی فرزندان خاطرنشان کرد: شهدا با پاکی و طهارت مورد عنایت خدا قرار می گرفتند امروز ما نیز وظیفه داریم فرزندان خود را با اصول و فروع دین آشنا کنیم.

سردار قربانی بالاترین برکت را ولایت فقیه متصل به خدا و ائمه معصوم(ع) خواند و تاکید کرد: اگر کسی نسبت رهبر معظم انقلاب که ولی فقیه زمان و نائب برحق امام زمان(عج) است، شک و تردید داشته باشد باعث کم شدن عنایت خدا خواهد شد.

پیروزی انقلاب اسلامی منافع بسیاری از کشورهای سلطه گر را به خطر انداخت

نماینده شاهین شهر و میمه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم گفت: پیروزی انقلاب اسلامی منافع بسیاری از کشورهای سلطه گر را به خطر انداخت و از همان زمان در تلاش هستند تا این انقلاب را از بین ببرند.

وی افزود: صدام در حالی با پشتیبانی تسلیحاتی، مالی و رسانه ای کشورهای سطله گر به کشور ما حمله کرد که در مقابل نیروی مردمی بسیج توانست دشمن را زمین گیر کرده و به عقب برگرداند.

حسینعلی حاجی دلیگانی اضافه کرد: آنچه باعث افتخار و سربلندی کشور ما شد نیروهای مردمی در قالب بسیج و جهاد بود و جوانانی که برای دفاع از عزت و سربلندی کشور جان خود را ایثار کرده و با از خود گذشتگی در برابر تهاجم نابرابر دشمن ایستادگی کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.