شاهین پرس

برخی افراد بیمار قصد کم رنگ کردن رشادت های شهدا را دارند/ اراده کنیم تا شعاع 1600 کیلومتری اثری از پایگاه های نظامی دشمن نخواهد بود

کدخبر: 68853
۲ مهر ۱۳۹۵ در ساعت ۲:۰۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛  فرمانده اسبق لشکر 25 کربلا شب گذشته در یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم تیپ فاطمیون شهر گز گفت: در 31 شهریور سال 59 صدام با حمایت استکبار و 16 لشکر زرهی تا بن دندان مسلح برای براندازی انقلاب اسلامی به مرزهای کشورمان حمله نظامی کرد.

وی با بیان اینکه همه دنیای کفر برای براندازی و از بین بردن انقلاب اسلامی بر سر کشور ما ریختند خاطرنشان کرد: ارتش قدرتمند عراق در حالی با خیال خام تصرف سه روزه تهران از زمین و هوا و دریا مرزهای ما را مورد تهاجم قرار داد که نیروی مردمی تنها با یاری خدا 34 روز این ارتش قدرتمند را در خرمشهر زمین گیر کرده و تمام معادلات آنها را بر هم زد.

سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی با اشاره به توان بالای موشکی کشور و همچنین رونمایی از آخرین دستاوردهای موشکی کشور تصریح کرد: ما در روز اول جنگ یک نارنجک هم نداشتیم اما امروز علی رغم ذخیره حجم انبوهی از موشک های دوربرد در مناطق مختلف بزودی موشک های با برد 2 هزارو 600 کیلومتر نیز رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اگر اراده کنیم تا شعاع یک هزارو 600 کیومتری از مرزهای کشور اثری از پایگاه نظامی دشمنان وجود نخواهد داشت و جوانان غیور ما براحتی می توانند شهرهای مکه و مدینه و ریاض را تصرف کنند چرا که خداوند در قرآن وعده داده که حاکمیت با مومنین است.

مشاور رئیس کل نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: امروز مرزهای دفاعی ما 1600 کیلومتر به سمت اروپا پیش رفته است و جوانان ما در لباس مدافعان حرم برای یاری اسلام در سوریه و عراق می جنگند تا ما آرامش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اساس کار ما باید تقوا، صداقت و درستکاری و اطاعت از ولی فقیه باشد تاکید کرد: اگر اخلاص در تقوا داشته باشیم لشکر الهی به یاری آمده و نصرت می دهد.

وی با اشاره به زمین گیر شدن 34 روزه دشمن بعثی در خرمشهر گفت: دشمن با هدف از بین بردن انقلاب اسلامی ما را مورد هجوم قرار داد اما ملت ایران با دستان خالی ایستادگی و مقاومت کردند چرا که لشکر خدا هرکسی که اسلام را یاری دهد نصرت خواهد داد.

فرمانده اسبق لشکر 25 کربلا با بیان اینکه عزت و سربلندی ملت ایران از آن خدا است با ذکر خاطراتی از رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: برخی افراد بیمار قصد کم رنگ کردن رشادت های شهدا را دارند در حالی که شهدا در هشت سال دفاع مقدس با خلق حماسه مایه عزت، افتخار و سربلندی کشور شدند.

وی آمار بالای جوانان مجرد اعم از دختر و پسر را دور از شان شهدا دانست و ضمن توصیه به ازدواج آسان، فرزندآوری و تربیت اسلامی فرزندان خاطرنشان کرد: شهدا با پاکی و طهارت مورد عنایت خدا قرار می گرفتند امروز ما نیز وظیفه داریم فرزندان خود را با اصول و فروع دین آشنا کنیم.

سردار قربانی بالاترین برکت را ولایت فقیه متصل به خدا و ائمه معصوم(ع) خواند و تاکید کرد: اگر کسی نسبت رهبر معظم انقلاب که ولی فقیه زمان و نائب برحق امام زمان(عج) است، شک و تردید داشته باشد باعث کم شدن عنایت خدا خواهد شد.

پیروزی انقلاب اسلامی منافع بسیاری از کشورهای سلطه گر را به خطر انداخت

نماینده شاهین شهر و میمه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم گفت: پیروزی انقلاب اسلامی منافع بسیاری از کشورهای سلطه گر را به خطر انداخت و از همان زمان در تلاش هستند تا این انقلاب را از بین ببرند.

وی افزود: صدام در حالی با پشتیبانی تسلیحاتی، مالی و رسانه ای کشورهای سطله گر به کشور ما حمله کرد که در مقابل نیروی مردمی بسیج توانست دشمن را زمین گیر کرده و به عقب برگرداند.

حسینعلی حاجی دلیگانی اضافه کرد: آنچه باعث افتخار و سربلندی کشور ما شد نیروهای مردمی در قالب بسیج و جهاد بود و جوانانی که برای دفاع از عزت و سربلندی کشور جان خود را ایثار کرده و با از خود گذشتگی در برابر تهاجم نابرابر دشمن ایستادگی کردند.

انتهای پیام