۱۶:۱۷ - یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵

به منظور عدم پیوستن دولت به fatf؛

آغاز کمپین مردمی “حراج اطلاعات بانکی ممنوع”

مردم ایران به منظور عدم پیوستن دولت به fatf کمپین “حراج اطلاعات بانکی ممنوع”را در مخالفت با هر گونه توافق دولت با این کارگروه در فضای مجازی آغاز و در رسانه ها نیز بازتاب پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ صبح امروز مردم ایران به منظور مخالفت با هرگونه توافق دولت با fatf کمپین مردمی را با عنوان  “حراج اطلاعات بانکی ممنوع” را آغاز کردند.
این کمپین که در سطح رسانه ها و مخصوصا سایت های خبری نیز بازتاب بسیاری داشته بر توجه دولت به عواقب توافق با چنین سازمانی انتشار یافته است.
این کمپین که مدام بر تعداد اعضای آن نیز افزوده می شود، نگرانیهایی اساسی از تکرار آنچه که در برنامه هسته ای بر سر ایران آمد و در حوزه رفع تحریم ها، تقریبا هیچ ثمری برای مردم و کشور به همراه نداشت، دارد و مساله اصلی که باید به آن توجه کرد این است که استراتژی اصلی آمریکا در حال حاضر وادار کردن ایران به توقف یا کاهش رفتار مقاومتی در منطقه از طریق فعال کردن مجموعه‌ای از ابزارهای اطلاعاتی، مذاکراتی و… است که به طور مشخص از حیث سازمانی، سپاه و حزب‌الله و از حیث جغرافیایی، سوریه را در بر بگیرد. در حال حاضر، هیچ هدفی برای آمریکا مهم‌تر از آن نیست که در چارچوب پروژه برجام2، ایران را درگیر مجموعه فرآیندهایی کند که خروجی آن کاسته شدن از نقش ایران در محور مقاومت و کاسته شدن از نقش محور مقاومت در منطقه باشد.

#حراج_اطلاعات_بانکی_ممنوع
#پای_داعش_را_به_ایران_باز_نکنید
#هشدار_جدی
#فاجعه_آفرین_برای_مردم_ایران
#اطلاعات_بانکی_را_نفروشیم
#وعده_نسیه
#سازمان_بین‌المللی_مبارزه_با_پولشویی
#تضعیف_توان_نظامی_و_قدرت_بازدارندگی_ایران
#اعزام_تروریست‌های_تکفیری
علاقمندان جهت عضویت می توانند با کلیک بر روی لینک زیر و join به این کمپین بپیوندند:
منبع:عصر هامون

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.