۰۶:۲۹ - جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵

همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی روز قدس در شهرها و روستاهای شهرستان برگزار می شود

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان شاهین شهر و میمه همزمان با سراسر کشور از ساعت 11 صبح و در مسیرهای پیش بینی شده برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ روز قدس روز اسلام و روز فریاد مظلومیت مسلمانان جهان اسلام است در شرایط حساس بین المللی حضور همه مردم در صحنه براساس عقل، منطق و شرع یک تکلیف است.

رهبر معظم انقلاب در اهمیت این روز می فرمانیند: روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صهیونیزم است که به وسیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرتهای استکباری به جان امت اسلامی افتاده است. روز قدس چیز کوچکی نیست.

ایشان ادامه می دهند: روز قدس یک روز جهانی است که یک پیام جهانی هم دارد. نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی این است که امت اسلامی اولاً زیر بار ظلم نمیرود، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولتهای عالم برخوردار باشد.

روز جهانی قدس به معنای احیای ارزش ها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است؛ چرا که تنها فرهنگ و ارزش های اسلام، توان مبارزه با ظلم و استکبار و استعمار را دارد.

روز جهانی قدس، یعنی تک تک مسلمانان، حتی با دست خالی و مشت های گره کرده خود، با پشتوانه ایمان و معنویت، می توانند نیرویی مؤثر بر علیه اسرائیل غاصب و صهیونیسم بین الملل باشند.

مردم مومن و اهمیشه بیدار شهرستان شاهین شهر و میمه امروز همزمان با مسلمانان روزه دار جهان اسلام بار دیگر با مشت های گره کرده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بینی شیطان بزرگ و صهیونیسم مستکبر را به خاک خواهد مالید

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرها و روستاهای شهرستان شاهین شهر و میمه به شرح ذیل می باشد.

1-شاهین شهر ـ میدان فاطمیه مقابل تالار شیخ بهایی، بلوار امام خمینی(ره) خیابان فردوسی مصلی نماز جمعه

2- شهر گز برخوار ـ میدان توحید، خیابان آزادی، بلوار امام، مصلی نماز جمعه

3- شهر میمه_ مسجد جامع میمه، خیابان شرعتی، بلوار انقلاب، خیابان طالقانی، مصلی نماز جمعه

4- شهر وزوان_ مسجد جامع، خیابان امام، گلزار شهدا، خیابان طالقانی، گلزار شهدای گمنام

5- شهر لایبید_ مسجد جامع خیابان ولی عصر(عج)، خیابن امام علی(ع) مقبره شهید نوکلی

6- روستای ونداده، مسجد جامع، خیابان مخابرات، مسجد جامع

7- روستای اذان، مسجد جامع، میدان ولی عصر، مسجد چهارده معصوم

8- روستای حسن رباط، خیابان امامت، مسجد جامع

9- روستای زیادآباد، مسجد جامع، خیابان امام

10_ روستای موته، خیابان امام حسین(ع) گلزار شهدا

این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور روز جمعه 95/4/11 از ساعت 11 در شاهین شهر و شهر گز برخوار، در شهر میمه ساعت 12 و در دیگر نقاط از ساعت 10:30 شروع می شود.

photo_2016-06-25_01-12-40

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.