۱۵:۵۲ - جمعه ۰۴ تیر ۱۳۹۵

امام جمعه شهر گز:

انحراف جریان مقاومت موجب تحقق کانون استعمار منطقه در اسرائیل خواهد شد

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر گز گفت: هدف از جریانات پنج سال اخیر را انحراف جریان مقاومت دانست و گفت: از اولویت انداختن مسئله فلسطین جهت ایجاد و تحقق کانون استعمار منطقه در کشوری جعلی به نام اسرائیل است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شهر گز برخوار در خطبه های نماز جمعه این هفته، هدف از جریانات پنج سال اخیر را انحراف جریان مقاومت دانست و گفت: از اولویت انداختن مسئله فلسطین جهت ایجاد و تحقق کانون استعمار منطقه در کشوری جعلی به نام اسرائیل است.

وی با اشاره به شکل گیری مثلث شومی درمنطقه تشریح کرد: آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی بر ضد جریان مقاومت و جهان اسلام متحد شده اند تا مسئله فلسطین را به مسئله آخر مسلمانان و اعراب قرار دهند کما اینکه چند روز پیش وزیر خارجه این رژیم جعلی به آن اذعان کرد.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی حضور در راهپیمایی روز قدس را مسئله ای دانست که باید در اولویت قرار گیرد و عنوان کرد: این حضور نشان دهنده شکست نقشه و اتحاد استکبار و وهابیت خواهد بود و موجودیت رژیم جعلی اسرائیل را به خطر می اندازد.

وی در ادامه به تاریخچه شکل گیری گروهک تروریستی فرقان اشاره کرد و افزود: این گروهک تروریستی در سال پنجاه و هفت با مبانی و برداشت های مادب از مفاهیم دینی تشکیل شد که باعث حساس شدن شخصیت های دینی و مذهبی در آن دوره شد و در مقابل استدلال های شخصیت های اسلام ناکام ماند و پس از آن موج ترور ها را از شهید مطهری تا رهبر معظم انقلاب اسلامی به راه انداختند، که خداوند نعمت رهبرمعظم انقلاب را برای جهان اسلام حفظ نمود.

خطیب نماز جمعه شهر گز خاطرنشان کرد : گروهک فرقان با ترور شخصبت های بزرگی همچون شهید بهشتی، شهید مطهری و …. قصد داشت انقلاب اسلامی را نابود کند ولی اکنون شاهد آن هستیم که این انقلاب به شجره طیبه تبدیل شده و راهنما و رهبر جهان اسلام می باشد.

وی در ادامه به بایانات رهبر انقلاب طی هفته گذشته در خصوص انقلابی بودن دانشگاه ها تصریح کرد: در دانشگاه ها یا جریان ضد انقلاب و اسلام تقویت می شود یا به انقلاب و مبانی آن بی توجهی می شود، محیط دانشگاه باید اخلاقی و با چشم اندازی انقلابی و ایجاد هویت اسلامی و ایرانی در عرصه های علمی وارد شوند و پیشرفت علمی را در اولویت کارهایشان قرار دهند.

حجت الاسلام هاشمی به تلاش جدی دشمن در عرصه جنگ نرم اشاره و یاد آوری کرد: هدف این جریان جدایی مردم و اذهان از اسلام، انقلاب،نماز جمعه وراهمیمایی ها و ساختن سبک زندگی غیر ازآنچه در اسلام توصیه شده می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.