۱۳:۴۶ - سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه اصفهان مطرح شد؛

رسانه‌ها «اقدام و عمل» در اقتصاد مقاومتی را مطالبه گری کنند/ نقش بی‌بدیل رسانه‌ها بر افکار عمومی

معاون سیاسی سپاه استان اصفهان در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه اصفهان با اشاره بر تأثیر رسانه‌ها بر افکار عمومی تصریح کرد: اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی توسط رسانه‌ها باید به یک مطالبه و مطالبه گری عمومی تبدیل شود.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه در مجتمع مطبوعاتی اصفهان اظهار کرد: اصحاب رسانه حاضرین در خط اول جهاد فرهنگی هستند.

ناصر بهرامی با اشاره به مؤلفه‌های قدرت در نظامات امروزی گفت: برای اینکه هر نظام یا کشوری دارای اقتدار باشد باید در عرصه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی سرآمد باشد.

وی ادامه داد: تمام قدرت‌های جهان در تلاش هستند تا این زمینه‌ها را در کشور خود در حد عالی به منصه ظهور برسانند و خود را به‌عنوان ابرقدرت معرفی کنند.

معاون سیاسی سپاه استان اصفهان بابیان فرمایشی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه، دلسوزان انقلاب، ما نیاز به فتح خرمشهرهای دیگر داریم، گفت: جنگ امروز در دنیا جنگ اراده‌هاست و هرکسی در تلاش است تا اراده خود را بر کشور هدف خود متحمل کند و هر کس به این موفقیت رسید پیروز است.

بهرامی بابیان اینکه در صحبت‌های طرف آمریکایی تلاش بر حاکم کردن روح برجام بر کشور ایران مطرح می شود، اظهار کرد: دشمنان اذعان دارند که توانسته‌ایم ایران را در بُعد علمی که هسته‌ای نمادی از آن است متوقف کنیم و همچنین در حال تلقین دو راهکار و گزینه  تسلیم یا تحریم به ایران در برابر خواسته‌های خودشان هستند.

وی با اشاره به‌اصطلاح «جهاد کبیر» که برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب در روزهای اخیر است، تأکید کرد: همه مسئولان و اصحاب رسانه با تمام قوای خود باید مراقب باشند و آمادگی مقابله با حربه تسلیم شدن اراده را در عموم ایجاد کنند.

معاون سیاسی سپاه استان اصفهان با اشاره بر تأثیر رسانه‌ها بر افکار عمومی، تصریح کرد: اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی توسط رسانه‌ها باید به یک مطالبه و مطالبه گری عمومی تبدیل شود.

بهرامی در همین زمینه افزود: همه باید از مدیران و مسئولان استانی و شهری مطالبه گر میزان اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی باشیم تا موضوع اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه محقق شود و مسئولان خود را در این زمینه پاسخگو بدانند.

وی با اشاره به مؤلفه سوم اقتدار یعنی مسئله فرهنگ، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی با حربه‌های تبلیغات، وعده، وعید و وسوسه افکار در حال تلقین عدم خودباوری و سست کردن اراده‌ها هستند.

معاون سیاسی سپاه استان اصفهان در خصوص نقش بی‌بدیل رسانه در تأثیر بر افکار عمومی گفت: رسانه‌ها در دنیای امروز می‌تواند فکر، فرهنگ، حقیقت و هویت انسان‌ها را جهت‌دهی کنند.

بهرامی بابیان اینکه طرف غربی در حال تنویر افکار عمومی در مورد مسئله هسته‌ای ایران است، اظهار کرد: ازجمله مسائل بعدی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی در دستور کار خود برای به‌پای میز مذاکره کشیدن کشور ایران قرار داده‌اند حقوق بشر، تروریست و موضوع موشکی است.

وی در اشاره‌ای به تحولات منطقه گفت: در ماجرای خان‌طومان روسیه متوجه شد که آمریکا سر آن‌ها را کلاه گذاشته و این کشور به تعهدات بین‌المللی پایبند نیست.

صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.