۱۳:۲۹ - شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵

رئیس بنیاد مهدی موعود شاهین شهر:

جهل نسبت به مهدویت باعث رواج بهائیت می شود

حجت الاسلام ربیعی رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود شاهین شهر گفت: جهل نسبت به مهدویت و آسیب های فرهنگی موجب رواج بهائیت در جامعه می شود.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ ظهور منجی موعود یک اعتقاد عمومی در تمامی ادیان است. کتاب های مقدس آسمانی، چه آنها که بخشی یا تمام آنها وجود دارد و چه آنها که منقولاتی از آنان در کتاب های دیگر آمده است، بشارت داده اند که جهان در سیطره ظلم و فساد نمی ماند؛ بلکه جماعت صالحان به امامت “رهبر موعود” عدل و داد را در گیتی حاکم خواهند کرد.
ریشه دار بودن اعتقاد به مهدی و منجی، موجب آماده بودن مردم اعصار گوناگون برای پذیرش و تبعیت از منجی شده است، بر اساس این مفهوم در طول تاریخ علاوه بر فریبکاران و شیادان، دشمنان اسلام و انسانیت نیز که همواره در ترس از حاکمیت عدل و انسان کامل به سر می برند، به موضوع مهدویت توجه ویژه داشته و با ادعاهای دروغین، ایجاد شبهات در بین ملت های مسلمان، ساخت فیلم های هالیوودی، بازیهای رایانه ای و ایجاد فرقه های ضاله و انحرافی علیه مبانی مهدویت بشدت کار می کنند.

در این رهگذر گروه های مختلفی با عناوین و برداشت های ناصحیح از آیات و روایات و بعضا با هدف مخالفت با مهدویت از جمله گروه های انحرافی حجتیه، گروه های تکفیری و داعش در راستای همسو بودن با اصل موضوع منجی آخرالزمان تشکیل شده و سعی در مخدوش نمودن چهره واقعی دین اسلام و مهدویت دارند

اما گروه های دیگری که مسلمان نبوده و خارج از اسلام هستند می توان به فرقه ظاله و انحرافی بهائیت و مسیحیت تبشیری اشاره کرد. تبلیغ بهائیت ضد مهدوی است و مسیحیت تبشیری اساساً منکر بحث مهدویت شیعی است.

صهیونیزم مسیحی گروه خطرناک و غیر مسلمانی است که یک تفکر قوی رسانه ای دارند و برعلیه مهدویت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت می کنند. این گروه به صورت مستقیم در ده سال اخیر سی یا چهل عنوان کتاب ضد مهدوی نوشته اند و به صورت غیر مستقیم منجی خود را به گونه ای معرفی می کنند که مخالف منجی اسلامی عمل می کند.

آنچه در این عرصه مهم می باشد، این است که باید بدانیم حرکات این گروه ها و فرقهای ضاله و انحرافی به صورت سازماندهی شده و از تشکیلات خاصی برخوردار است.

گروه های انحرافی و فرقه های ضاله ای که از حمایت های مالی و اتاق فکر صهیونیستی و مراکز علمی یهود و سرویس اطلاعاتی بیگانگان مانند انگلیس برخوردار هستند و همچنین بسیاری از فارغ التحصیلان شیعه شناس اسرائیل که در اختیار فرقه های ضاله و دروغین قرار دارند، نشان دهندۀ این واقعیت است که گروه ها و مراکزی که با تمام امکانات وارد صحنه شده اند هدف مشخصی دارند و آن از بین بردن تمام ظواهر اسلام است.

رئیس بنیاد مهدویت شاهین شهر در گفتگو با پایگاه خبری شاهین نا؛  اظهار کرد: دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و مبارره با آسیب های فرهنگی ازجمله فرقه های خرافی از اهداف تشکیل بنیاد مهدویت در سطح کشور به شمار می رود.

وی بابیان اینکه مسئله مهدویت مسئله سرنوشت ساز بشری است،تصریح کرد: مسئله مهدویت امروزه جوابگوی بسیاری ازمسائل عالم بشری و راهگشای امور بوده که انسان را به سمت تعالی و سعادت بشری سوق می دهد و موجب گسترش آرمان گرایی در جامعه می شود.

حجت الاسلام محسن ربیعی با تشریح اینکه شبه افکنی در اعتقادات ناب و اصیل شیعه یکی از اهداف اصلی دشمنان است افزود: بهائیت یک دین و آیین نیست بهائیت صرفا یک فرقه خرافی انگلیسی است که در سراسر حیات خود، خدمت به منافع انگلیس و استعمار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که باعث رواج این ایدولوژی در جامعه شده جهل نسبت به مهدویت می باشد و اگر کسی حداقل آشنایی با امام زمان(عج) داشته و از معرفت معنوی این بزرگوار بهره ای برده باشد دیگر گرفتار هیچ فرقه ساختگی نخواهد شد.

رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود شاهین شهر با تاکید بر اینکه جوانان ما امروزه باید خود را به دو عنصر تهذیب نفس و تحصیل علم مجهز کنند گفت: جوانان با کسب تعالیم اسلام، جوانان آرمانگرای مورد تاکید اسلام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که تمام ادیان به ظهور منجی بشارت داده اند، و اعتقاد دارند که با آمدن منجی جهان سراسر عدل و داد خواهد شد، بهائیت با عقاید ضد دینی خود به ظهور بهاءالله اعتقاد دارد و او را مورد پرستش خود قرار داده اند.

حجت الاسلام ربیعی در پایان با اشاره به این مطلب که هرکجا پایه و اساس مذهبی نباشد بهائیت از این خلاء بهره برده گفت: معرفت افزایی نسبت به عقیده درست که همان معرفت معنوی امام زمان می باشد در بین مردم خود حکم جهاد با بهائیت را دارد و این یکی از اهداف مهم تشکیل بنیاد مهدویت در کشور به شمار می رود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.