۱۶:۵۴ - جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

امام جمعه شاهین شهر:

اگر می خواهیم آسیبی به ممکلت نرسد باید پیرو ولایت و مرجعیت باشیم

حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر تاکید کرد: اگر می خواهیم آسیبی به مملکت نرسد و استقلال آن حفظ شود نباید خود را از مراجعیت و رهبری جدا بدانیم.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی گفت: امام صادق (ع) فرموده اند که آگر می خواهی در بالاترین درجه بهشت با ائمه معصوم همنشین شوید باید تقوا را سرلوحه کارهای خود قرار داده و با ورع و پرهیزکاری شکم و دامن خود را عفیف نگه داشته و در گفتار صداقت داشته باشید.

وی با تبریک ایام با فضلیت ماه شعبان از جمله سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) که روز جوان نامیده شده است گفت: جوانان اگر خواهان رسیدن به کمال هستند باید به تقوا و پرهیزکاری توجه داشته باشند.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان با بیان اینکه هفت گروه زیر سایه حق قرار می‌گیرند که امام و رهبر عادل و جوان پاکدامن و پرهیزکار از این دسته‌ هستند، تصریح کرد: خداوند متعال به جوانی که عابد، پاک‌دامن و با تقوا باشد افتخار می‌کند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی جوانان شجاع و دلاوری را تربیت کرد که در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در همه عرصه های مذهبی و دینی از جمله مراسم معنوی اعتکاف حضوری چشمگیر دارند و این جوانان می توانند بهترین الگو برای جوانان دیگر کشورها باشند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر به حضور جوانان راستین پیرو ولایت در دفاع از حرم آل الله در سوریه که داوطلبانه و با شجاعت از آرمان های انقلاب دفاع می کنند اشاره و خاطرنشان کرد: به گفته فرماندهان سپاه، امروزه درخواست های مکرر و مسرانه جوانان برای حضور در سوریه و مبارزه با گروهک های تکفیری یکی از عمده درخواست های جوانان انقلابی می باشد.

وی عصر کنونی را عصر انفجار اطلاعات خواند و با بیان اینکه مخابرات نقش مهم و اساسی در ارتباطات دارد افزود: اگرچه توسعه ارتباطات و سرعت ارتباطات فواید زیادی دارد اما از آسیب و زیان های آن نباید غافل شد.

حجت الاسلام ملکیان در ادامه با اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو که قراردادی استعماری بود که توسط ناصرالدین شاه قاجار امضا شده بود اشاره کرد و افزود: حکم و فتوای آیت الله میرزای شیرازی بر تحریم و استعمال توتون و دخانیات پتک محکمی بر سر استعمار بود.

وی با اشاره به فرموده امام راحل(ره) که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد تاکید کرد: اگر می خواهیم آسیبی به مملکت نرسد و استقلال آن حفظ شود نباید خود را از مراجعیت و رهبری جدا بدانیم.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه هیچ مکتبی به‌ اندازه اسلام بر تشکیل خانواده و افزایش جمعیت تأکید نکرده است افزود: رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر بر افزایش جمعیت برای پیشگیری از پیر شدن جمعیت کشور و کاهش جمعیت مسلمانان بویژه شیعیان مکرر تاکید و هشدار داده و بیان کرده اند کلیه برنامه ریزی ها و چشم اندازها باید برای جمعیت 150 میلیون نفری ایران باشد.

وی به‌روز 26 اردیبهشت سالروز تأسیس دولت جعلی اسرائیل که یوم النکبة یا روز نکبت نام دارد اشاره‌ای کرده و خاطرنشان نمود: اعلام موجودیت غده سرطانی اسرائیل در سرزمین‌های فلسطین اشغالی و حمایت های کشورهای غربی برای ایجاد بحران و توطئه در منطقه و فروش سلاح و اسلحه و همچنین جلوگیری از قدرت نفوذ اسلام می باشد.

همچنین بخوانید:

One Response to “اگر می خواهیم آسیبی به ممکلت نرسد باید پیرو ولایت و مرجعیت باشیم”

  1. محمدی گفت:

    بهتر بود گفته میشد پیرو ولایت و مرجعیت چون مرجعیت هم باید پیرو ولایت و رهبری باشد.؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.