۰۹:۱۹ - چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳

حاجی نماینده مردم شهرستان در مجلس:

ساده لوحی و بی بصیرتی، علت همراهی افرادبا دشمنان بود

حاجی نماینده مردم شهرستان در مجلس علت همراهی برخی افراد با دشمنان را ساده لوحی و بی بصیرتی که مانع پی بردن به عمق توطئه دشمنان است عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه گفت: حماسه 9 دی همراه با معنی خاصی بود که توسط جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب با همراهی نسل اول ودوم خلق شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: فتنه ای با هدف انقلاب رنگین در خارج از کشور به بهانه و همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بدون در نظر گرفتن فرایند و کیفیت انتخابات و با استفاده از فضای ملتهب دوران انتخابات طراحی شده بود.

وی افزود: عوامل این فتنه با سوء استفاده از احساسات ایجاد شده در جناحهای مختلف که پشت سر کاندیداهای مورد نظر خود بودند و با القاء تقلب جامعه را متشنج کردند. متاسفانه افرادی نیز بدون تجزیه و تحلیل مسائل دچار اشتباه شده و با تحریک عوامل خارجی مدعی تقلب چندین میلیونی شدند.

حاجی خاطر نشان کرد: طی سال های پس از پیروزی انقلاب در کشور شاهد بودیم که دولتها انتخابات برگزار می کردند و چه بسا از صندوق انتخابات، نظری مخالف دولت حاکم بیرون می آمد ولی با این حال دولتها از آنچه که مردم انتخاب کرده بودند تبعیت، حفاظت و امانت داری می کردند و امانت را به دست منتخبین مردم می دادند.

وی تصریح کرد: در انتخابات سال 88 با القا تقلب و همراهی تعدادی فریب خورده با حرکات خیابانی فتنه ای رقم زده شد که هزینه های بسیار زیادی از ابعاد مختلف برای کشور بوجود آورد.

نماینده مجلس شورای اسلامی از جمله خسارتها و هزینه هایی که فتنه برای کشور بدنبال داشت را اعمال شدیدتر تحریم ها که موجب محدودیت هایی در مواد غذایی مردم شد، مشکل در واردات و مانع در صادرات، محدودیت  در میزان فروش نفت کشور، ایجاد محدودیت در بازگرداندن ارزهای حاصل از فروش نفت، شکل دادن فضای بین المللی بر علیه کشور با جلوه دادن کاهش محبوبیت مسئولان کشور در فضای بین المللی و دیگر خسارتهایی که بر کشور وارد آمد، عنوان کرد.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس اضافه کرد: زمانی که ملت ایران دیدند توطئه گران و فتنه گران در جال اجرای توطئه ای هستند و قصد از بین بردن دستاوردهای انقلاب و شهدا را دارند با رهنمودهای مقام عظمای ولایت به صورت خود جوش حماسه ای را خلق و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

وی مهمترین پیام حماسه عظیم 9 دی را اعلام آمادگی جوانان نسل امروز کشور در حفظ و حراست از ارزشهای والای انقلاب اسلامی دانست.

حاجی دلیگانی در خصوص همراهی برخی افراد در همراهی بادشمنان قسم خورده را ساده لوحی و بی بصیرتی افراد عنوان کرد و گفت: این افراد به عمق توطئه دشمنان پی نبرده بودند در حالی که دشمنان آمده بودند تا جمهوریت، اسلامیت و استقلال کشور را از بین ببرند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.