۲۲:۲۰ - شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۲

در جریان سفر رئیس سازمان تامین اجتماعی به شهرستان شاهین شهر و میمه؛

و کلنگی که برزمین زده نشد!

بدلیل مشکل تملک زمین کلنگ احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهر گز زده نشد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا”، در سفر دکتر نوربخش به شهرستان شاهین شهر و میمه قرار بود کلنگ احداث درمانگاه تامین اجتماعی توسط ایشان در شهر گز زده شود که بدلیل مشکل تملک زمین این مراسم برگزار نشد.

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: با توجه به جمعیت 25 هزار نفری  بیمه شده و 5700 مستمری بگیر در شهر گز ساختمان این مرکز جهت خدمت رسانی مناسب نیست، و از طرفی نیز ساختمان استیجاری می باشد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر گز زمینی به ارزش 1 میلیارد تومان و کمک 100 میلیونی جهت احداث درمانگاه پیش بینی کرده که  به تصویب هیئت مدیره سازمان نیزرسیده است و با طی همه مراحل توافق شده بیمه شدگان در انتظار هستند کلنگ احداث زمین زده شود.

دکتر نوربخش بیان داشت: به لحاظ حقوقی و بویژه فنی انتخاب توسط شرکت خانه سازی ایران انجام خواهدشد و مشکل این زمین و انتقال قطعی از لحاظ حقوقی انجام شود شاهد یک مرکز درمانی آبرومند در شان مردم این شهر خواهیم بود.

دکتر نوربخش افزود: بزودی این مرکز استیجاری را تبدیل به مرکز ملکی به لحاظ حقوقی خواهیم کرد، که پس از انجام و انتخاب پیمانکار در سال آینده با بوجه تعیین شده این مرکز احداث خواهد شد.

kolangzani

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.