شاهین پرس

و کلنگی که برزمین زده نشد!

کدخبر: 6132
۳ اسفند ۱۳۹۲ در ساعت ۱۰:۲۰ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا”، در سفر دکتر نوربخش به شهرستان شاهین شهر و میمه قرار بود کلنگ احداث درمانگاه تامین اجتماعی توسط ایشان در شهر گز زده شود که بدلیل مشکل تملک زمین این مراسم برگزار نشد.

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: با توجه به جمعیت 25 هزار نفری  بیمه شده و 5700 مستمری بگیر در شهر گز ساختمان این مرکز جهت خدمت رسانی مناسب نیست، و از طرفی نیز ساختمان استیجاری می باشد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر گز زمینی به ارزش 1 میلیارد تومان و کمک 100 میلیونی جهت احداث درمانگاه پیش بینی کرده که  به تصویب هیئت مدیره سازمان نیزرسیده است و با طی همه مراحل توافق شده بیمه شدگان در انتظار هستند کلنگ احداث زمین زده شود.

دکتر نوربخش بیان داشت: به لحاظ حقوقی و بویژه فنی انتخاب توسط شرکت خانه سازی ایران انجام خواهدشد و مشکل این زمین و انتقال قطعی از لحاظ حقوقی انجام شود شاهد یک مرکز درمانی آبرومند در شان مردم این شهر خواهیم بود.

دکتر نوربخش افزود: بزودی این مرکز استیجاری را تبدیل به مرکز ملکی به لحاظ حقوقی خواهیم کرد، که پس از انجام و انتخاب پیمانکار در سال آینده با بوجه تعیین شده این مرکز احداث خواهد شد.

kolangzani